مارک گورمن: اپل سوراخ پانچ را به نمایشگر آیفون 14 می آورد

گزارش‌های مربوط به اپل که صفحه‌نمایش پانچ حفره‌ای را به سری آیفون 14 ارائه کرده است، جدید نیست، اما در طول تعطیلات آخر هفته به نقل از یکی دیگر از اعضای داخلی ،احتمالش دو برابر شده است. مارک گورمن، سردبیر بلومبرگ که در محصولات اپل تخصص دارد، در جدیدترین پادکست خود Power On فاش کرد که انتظار دارد اپل در برخی از دستگاه‌های 2022 پیشرفت کند.

سال جدید همچنین یک مک بوک ایرِبازطراحی شده با تراشه M2 و شارژ بی سیم برای آیپد پرو 2022 به ارمغان خواهد آورد.

مارک گورمن: اپل واقعاً یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ را به سری آیفون 14 می آورد

اپل 14 سال 2022 جدید دارای پانچ سوراخ و بدون ناچ

وقتی/اگر سری آیفون 14 به راه حلی برای پانچ برسد، احتمالاً FaceID را زیر نمایشگر خواهد ساخت. اپل مدت زیادی است که روی این فناوری کار می کند و احتمالاً در پاییز عرضه خواهد شد.

گورمن مدعی شد که تراشه جدید M2 "به طور جزئی سریعتر" از M1 خواهد بود. این پردازنده باید هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی 9 یا 10 هسته ای داشته باشد که نسبت به پردازنده گرافیکی 8 هسته ای ایر فعلی ارتقا یافته است. همچنین انتظار می‌رود که یک تراشه جدید توسعه‌یافته داخلی برای مک پرو و ​​یک هدست AR/VR وجود داشته باشد که احتمالاً در تابستان در WWDC ظاهر می‌شود.

لیست محصولات مورد انتظار همچنین شامل آیفون SE جدید با 5G و نسخه مقاوم اپل واچ است.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش