سامسونگ اولین مانیتور 4K 240 هرتزی جهان، Odyssey Neo G8 را معرفی کرد.

سامسونگ امروز سه مدل جدید از مجموعه مانیتورهای خود را برای سال 2022 معرفی کرد. قرار است همه آنها به طور رسمی در جریان نمایشگاه CES 2022 از 5 تا 7 ژانویه در لاس وگاس معرفی شوند.

سامسونگ Odyssey Neo G8، اولین مانیتور 4K و240هرتزی جهان را معرفی کرد.

سامسونگ Odyssey Neo G8، اولین مانیتور  4K  و240هرتزی جهان را معرفی کرد.اولین مانیتور جدید سامسونگ Odyssey Neo G8 است. این صفحه نمایش 32 اینچی با اولین پنل 4K  240هرتزی در جهان است. همچنین دارای انحنای 1000R و نور پس زمینه کوانتوم مینی LED است.

سیستم نور پس زمینه LED مینی از واحدهایی استفاده می کند که 40/1 (یک چهلم)اندازه واحدهای LED معمولی هستند. با فناوری‌های Quantum Matrix و Quantum HDR 2000 سامسونگ، صفحه نمایش می‌تواند حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در محتوای HDR با تنظیم نور پس‌زمینه ۴۰۹۶ پله‌ای به دست آورد.

این مانیتور همچنین از دو پورت HDMI 2.1 و یک اتصال DisplayPort 1.4 پشتیبانی می کند. ویژگی Auto Source Switch+ ،خودش به طور خودکار منبع را با وصل شدن دستگاه دیگر، تغییر می دهد. ویژگی CoreSync نور RGB را در پشت مانیتور تنظیم می کند تا با محتویات صفحه مطابقت داشته باشد.

Smart Monitor M8 تلویزیون هوشمند جدید مانیتور به جای تلویزیون و وب کم

مدل بعدی Smart Monitor M8 است که دارای یک وب کم است که با برنامه داخلی Google Duo کار می کند. این مانیتور همچنین با برنامه‌هایی برای سرویس‌های پخش از پیش نصب شده است که به شما امکان می‌دهد از مانیتور به عنوان یک تلویزیون هوشمند بدون نیاز به اتصال به دستگاه منبع استفاده کنید. دارای یک پنل 32 اینچی با رزولوشن UHD و همچنین یک کنترل از راه دور بی سیم، مشابه آنچه با تلویزیون های سامسونگ دریافت می کنید، دریافت می کنید.

سامسونگ s8 مانیتور جدید 2022 خیر جدید با تکن.ل.ژی پیشرفته و قوی و خوب

در نهایت، سامسونگ S8 هست که برای تولید محتوا طراحی شده است. این مانیتور در اندازه‌های 32 و 27 اینچی با وضوح UHD عرضه می‌شود و اولین مانیتور جهان است که توسط Underwriters Laboratories بدون تابش نور تایید شده است.

S8 دارای پوشش 98 درصدی فضای رنگی DCI-P3، گواهی VESA DisplayHDR 600 (فقط 32 اینچی) و پشتیبانی از شبکه سیمی است. این دستگاه دارای اتصال USB-C است و می تواند به لپ تاپ های پشتیبانی شده متصل شود تا سیگنال های صوتی و تصویری را به مانیتور و داده های اترنت ارسال کند و 90 وات برق از مانیتور به لپ تاپ ارسال کند.

این مانیتورها قرار است در نیمه اول سال 2022 عرضه شوند. اطلاعات بیشتر در طول نمایشگاه CES 2022 فاش خواهد شد.

ترجمه اختصاصی رایفون

اگر دوست داشتید،ستاره بدید

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش