گوشی گیمینگ ردمی K50 گواهینامه 3C را دریافت کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند فرعی مستقل کمپانی شیئامی موسوم به ردمی از اسمارت‌فون‌های سری ردمی K50در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این خانواده شامل یک مدل گیمینگ نیز باشد. اکنون گوشی گیمینگ ردمی K50 موفق به دریافت گواهینامه آژانس 3C کشور چین شده و در این میان به سرعت شارژ باتری آن نیز اشاره شده است.

تائیدیه 3C نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه خواهد شد. آداپتور شارژ این هندست دارای شماره مدل 21121210C است. این‌بار نیز تائیدیه 3C مطابق روال معمول به هیچ‌گونه جزئیات دیگری در رابطه با دستگاه اشاره نکرده است. با این‌حال یک خبرچین مشهور با شناسه Digital Chat Station از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo تائید کرد که این هندست با قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 واتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این خبرچین همچنین فاش کرد که اسمارت‌فون گیمینگ پرچم‌دار احتمالا مجهز به تراشه Dimensity 9000 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. این تراشه با استفاده از فرآیند 4 نانومتری کمپانی TSMC و مبتنی بر معماری جدید ARMv9 تولید می‌شود. این نیمه‌هادی مجهز به یک هسته پردازشی بسیار بزرگ از نوع کورتکس X2 با کارآیی بالا است. گوشی گیمینگ ردمی K50 همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ بر عملکرد گیمینگ بهینه‌سازی شده تمرکز خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست از نمایشگری با یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکز و پوشش شیشه‌ای محافظ از نوع گوریلا گلس Victus بهره خواهد برد. از جنبه طراحی نیز این اسمارت‌فون احتمالا با ظاهری مشابه گوشی گیمینگ ردمی K40 روانه بازار شده و کماکان دارای 2 دکمه پاپ‌آپ شانه‌ای در لبه سمت راست قاب خود خواهد بود. بعلاوه انتظار می‌رود که این هندست به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 در دسترس خریداران قرار گیرد.

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش