سامسونگ از اگزینوس 2200 جدید در 21دی رونمایی خواهد کرد

سامسونگ رسما در خبری زمان رونمایی اگزینوس 2200 را مشخص کرد و این یعنی چیپست زودتر از آنچه انتظار می‌رفت منتشر خواهد شد.

پردازنده جدید چیپست اگزینوس ربات غول سامسونگ فناوری تکنولوژی 2022
چیپست پرچمدار سامسونگ اگزینوس 2200 با گرافیک مجتمع AMD در تاریخ 11 ژانویه (21 دی ماه) معرفی می‌شود، سامسونگ در توییتی این خبر را تایید کرد. به عبارت دیگر تنها 10 روز با زمان رونمایی یکی از اصلی‌ترین رقبای اسنپدراگون 8 نسل 1 و تراشه A15 Bionic اپل باقی مانده است.

با توجه به شایعات، احتمال رونمایی از گوشی هوشمند Galaxy S21 FE در همین تاریخ 11 ژانویه که یک هفته پس از CES 2022 است وجود دارد. به احتمال خیلی زیاد گوشی Galaxy S21 FE، با چیپست‌های قدیمی‌تر اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888 معرفی خواهد شد. چیپست جدید اگزینوس 2200 احتمالا برای سری گوشی‌های جدید S22 سامسونگ رزرو خواهد شد. سری جدید S سامسونگ اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، مانند سال‌های اخیر در فوریه (بهمن و اسفند) معرفی می‌شوند.

مدیر عامل رئیس AMD سامسونگ اگزینوس2200 استیج تاریخ معرفی جدید رونمایی چیپست مراسم سامسونگ
مدیرعامل AMD


پردازنده گرافیکی این چیپست مبتنی بر معماری RAND 2 بوده که از نقاط قوت احتمالی این چیپست حساب می‌شود. این معماری همچنین در سری GPU های AMD RX 6000 استفاده می‌شود. علاوه‌ بر این معماری RDNA 2 در چیپست‌های پلی استیشن، Xbox و در کنسول دستی Valve Steam Deck استفاده شده است.
امکان پشتیبانی این چیپست جدید سامسونگ از Ray Tracing برای موبایل، اولین باری است که در گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد شد.  احتمالا تمرکز اصلی تراشه اگزینوس 2200 گیمینگ است، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم صنعت گیم با توانایی‌های سخت افزاری این چیپست چه‌کار خواهد کرد و آیا اگزینوس جدید توانایی آن را دارد که گرافیک گیم در گوشی‌های هوشمند را به سطح جدیدی ارتقا دهد یا خیر.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش