اسمارت‌فون ردمی نوت 11S موفق به دریافت چندین تائیدیه مختلف شد

کمپانی شیائومی پیش‌تر 3 اسمارت‌فون مختلف از خانواده ردمی نوت 11 را به بازار عرضه کرد. در ادامه نیز ردمی نوت 11T روانه بازار شد. اکنون برند چینی در تدارک عرضه هندست دیگری با نام ردمی نوت 11S است. این اسمارت‌فون با شماره مدل 2201117SG در چندین وبسایت مختلف صدور تائیدیه از جمله NBTC سنگاپور، BIS هندوستان و منطقه اقتصادی اوراسیا (EEC) رویت شده است.

حداقل 4 دستگاه با اشکال تغییریافته از این شماره مدل در فضای اینترنت رویت شده است. این شماره مدل‌ها احتمالا متعلق به پیکره‌بندی‌های مختلف شرکت‌های مخابراتی و گزینه‌های ذخیره‌سازی متنوع هستند. متاسفانه در رابطه با مشخصات واقعی، زمان عرضه یا قیمت‌گذاری این اسمارت‌فون هیچ‌گونه اطلاعات دقیقی در دست نیست.

ردمی نوت 10S در ماه مارس 2021 روانه بازارهای جهانی شد؛ اما مدل جانشین این هندست احتمالا پیش از ماه مارس سال 2022 عرضه خواهد شد. ردمی نوت 11S چهارمین نام در خانواده ردمی نوت 11 محسوب می‌شود؛ اما در عین‌حال چهارمین مدل عرضه شده در کلیه کشورهای جهان به‌شمار نمی‌رود.

اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس احتمالا تا روز پنج‌شنبه آینده با اسامی شیائومی 11i و شیائومی 11i هایپرشارژ در هندوستان عرضه خواهند شد. البته بایستی توجه داشت که نام این هندست با شیائومی Mi 11i اشتباه گرفته نشود.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش