شایعه:اپل شاید در مدل های 2022 درگاه سیمکارت را حذف و فقط از سیمکارت الکترونیکی استفاده کند!

اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر حذف درگاه سیم‌کارت از آیفون‌ها در سال 2023 منتشر شده است. مدت کوتاهی پس از آن، MacRumors یک سرنخ ناشناس دریافت کرد مبنی بر اینکه اپل قبلاً با اپراتورهای بزرگ ایالات متحده در حال مذاکره بوده است و به آنها توصیه کرده برای گوشی‌های هوشمند که فقط با eSIM (سیمکارت الکترونیکی)کار میکنند و قرار است در سپتامبر 2022 وارد بازار شوند ، آماده باشند. این اطلاعات توسط افشاگر قابل اعتماد اپل @dylandkt از طریق توییتر تأیید شده است.

 

متن توئیت:

    من با شایعات اخیر در مورد حذف سینی سیم کارت فیزیکی موافقم. در ماه فوریه، من اطلاعات زیر را به اشتراک گذاشته بودم: https://t.co/zOyeJr0V1d

    —(@dylandkt) Dylan27 دسامبر 2021

 

حذف درگاه سیم‌کارت فیزیکی از گوشی‌های هوشمند چند مزیت از دیدگاه تولیدکننده دارد. اول، مکانیزم درآوردن و قرار دادن سینی سیم‌کارت دیگر نیازی به تولید ندارد و نبود آن فضای با ارزشی را در داخل دستگاه آزاد می‌کند. یک پورت کمتر، تولید قاب را ساده می‌کند و حذف درگاه سیم‌کارت باعث می‌شود گوشی هوشمند راحت‌تر ،دور از آب و گرد و غبار باشد.

ایفون 13 گوشی اپل جدید صورتی رنگ حذف سیکارت و جایگزین سیکارت الکترونیکی

با حذف جک هدفون توسط اپل و استفاده از لوازم جانبی MagSafe در سال‌های اخیر، این شرکت در صورت حذف اسلات سیم کارت فیزیکی از مدل‌های آینده، گام دیگری به آیفون بدون درگاه نزدیک‌تر خواهد شد.

 

چند نسل اخیر آیفون‌ها می‌توانند از eSIM استفاده کنند و می‌توان از آن به همراه نانوسیم فیزیکی برای ویژگی‌های dualSIM (دو سیمکارته)استفاده کرد. برخی از انواع هنگ کنگ و چینی اصلی آیفون می توانند از دو کارت نانو سیم کارت پشتیبانی کنند.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش