عکس گوشی های جدید سه تاشو سامسونگ با طراحی استثنایی

این پتنت سرانجام پس از ثبت درخواست اولیه در ماه ژوئن تایید و به نظر می‌رسد این قالب جدبد در حال حاضر شروع به شکل‌گیری کرده و با برخی مفاهیم بصری جدید و دقیق‌تر که از سامسونگ ظاهر شد همراه شده است. در واقع، جدیدترین طرح به اندازه کافی دقیق و جذاب است تا توجه سایت فناوری LetsGoDigital را به خود جلب کند.

گوشی جدید سه تا شو سامسونگ عکس رسمی لو رفته گوشی جدید 2021 موبایل 14001
طراحی جدید و جالب سامسونگ z شکل

همانطور که در تصویر ارائه شده توسط Samsung Electronics مشاهده می کنید، این دستگاه تاشو دارای سه صفحه نمایش مجزا خواهد بود که می توانند شامل یک صفحه بزرگ صاف یا چند صفحه باشد که می توانند در موقعیت های مختلف خم شوند. همه آنها از طریق دو لولا به هم متصل می شوند: یکی که به سمت داخل تا می شود و دیگری که به بیرون تا می شود و با هم یک شکل Z را ایجاد می کنند.

رندر طراحی اولیه نقشه معماری گوشی موبایل جدید سامسونگ سه تاشو ساختمان گوشی جدید عکس

رندرهای واقع گرایانه مفهومی جالب از این که چنین گوشی عجیب و غریبی در دسترس قرار خواهد گرفت را ارائه می دهد. در حالت کاملاً تا شده، دستگاه دارای ابعاد یک تلفن معمولی است، البته کمی حجیم‌تر. با این حال، هنگامی که باز می شود، به یک تبلت بزرگ و حتی یک صفحه نمایشتبدیل میشود.

اخبار گوشی سامسونگ جدید سه تاشو طراحی جالب گوشی جالب بنفش و مشکی و موبایل جدید و عجیب

سامسونگ هنوز هیچ یک از مشخصات آن را فاش نکرده است این گوشی می تواند یک صفحه نمایش بزرگ یا کوچک مانند صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3 داشته باشد. در هر صورت، به راحتی به شما امکان می دهد از دوربین اصلی عقب با وضوح بالا برای گرفتن سلفی استفاده کنید. به هر حال، تمام جذابیت این گوشی تاشو فراهم کردن حداکثر فضای ممکن روی صفحه نمایش است.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش