عکس های لورفته:شیائومی از امکانات جدید12و12 پرو رونمایی میکند

انتظار می رود شیائومی سری جدید پرچمداران خود را فردا، 28 دسامبر معرفی کند. ما انتظار داریم که شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را روی صحنه ببینیم، در حالی که شایعات همچنین حاکی از آن است که شیائومی 12X در راه است. این گوشی‌ها دارای تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهند بود و امروز، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران شرکت، لی جون، ویژگی‌های کلیدی بیشتری را در مورد این دو نشان داد.

شیائومی 12 با شارژ سریع سیمی 67 وات و بی سیم 50 وات عرضه می شود، در حالی که پرو 120 وات را عرضه می کند.

در همین حال، لیست کامل مشخصات احتمالی 12 پرو به همراه برخی رندرها و عکس‌های زنده به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرد که نشان از طراحی مجدد دوربین دیگری دارد که قرار است سه دوربین 50 مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

شیائومی جدید 12 و 12 پرو امکانات چینی لورفته خیر جدیدخبر شیائومی دوازده 12 پرو لو رفته مشخصات کلیدی آبی گوشی تکنولوؤی

گفته می شود شیائومی 12 پرو،دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت است. درست است، شیائومی Oppo دو دوربین 50 مگاپیکسلی اش را با سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی، فوق عریض و تله فوتو یکپارچه خواهد کرد. دیافراگم پشت دیافراگم اصلی سونی IMX707 خواهد بود که اندازه آن 1/1.28 اینچ است و از قرار دادن یک پیکسل بزرگ 2.44 میکرومتری  از  pixle-bining پشتیبانی می کند.

گوشی سبز جدید شیائومی 12 عکس لو رفته افشا شدهشیائومی 12 پرو و 12 و 12 اولترا عکس جدید لورفته گوشی رنگی

باتری 4600 میلی آمپر ساعتی تک سلولی خواهد بود که از شارژ دوگانه شیائومی پشتیبانی می کند که از گرمای بیش از حد محافظت می کند. از دیگر مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 6.73 اینچی با وضوح 1440p، نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز اشاره کرد.

بزرگترین ابهام این است که آیا 12 Pro حتی در خارج از چین نیز تولید خواهد شد یا خیر - Mi 11 Pro منحصراً در خانه ماند ،و اگر 12 Ultra واقعاً در راه باشد، ما فکر می‌کنیم شیائومی استراتژی خود را از سری قبلی حفظ خواهد کرد.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش