Exynos 2200 پردازنده جدید سامسونگ مخصوص بازی و گیمرها.

انتظار می‌رود چیپست پرچم‌دار سامسونگ، با نام آزمایشی Exynos 2200، باتوجه به شایعات منتشرشده برای s22، تا  قبل از فوریه 2022 وارد بازار شود.  چیپست معمولاً یک ماه قبل از گوشی پرچمدار منتشر می‌شود و این شرکت اخیراً تأیید کرده است که در "اوایل سال آینده" عرضه خواهد شد.

 

سامسونگ گفت که در حال آماده کردن یک "هدیه کوچک برای طرفداران عاشق بازی" است و در حالی که برخی از حدس و گمان ها حاکی از آن است که Exynos 2200 شاید بازی محور باشد، اما ما نباید گزینه ای را برای داشتن نسخه ای با GPU تقویت شده کنار بگذاریم.

سامسونگ در توضیح این تیزر ویدیویی گفته این برای همه طرفدارانی است که در طول همه‌گیری کووید19 با این شرکت همراه بوده‌اند و نشان می‌دهد که "با هم بودن" به چه معناست. این ویدیوی دلگرم کننده، بچه‌ای را در قرنطینه نشان میدهد که هنوز نمی‌تواند دوستانش را ببیند، بنابراین آنها مجبورند با یک بازی موبایل با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

به اندازه کافی جالب توجه است که روی یک پوستر بالای تخت کودک نوشته شده است "2200" و بعید است که این یک تصادف باشد - احتمالاً اشاره ای به Exynos آینده است.

سی پس یو سامسونگ جدید 2200 exunous پردازشگر چیپست کارتون انیمسشن تبلیغاتی

سامسونگ به رسم همیشگی ،برخلاف رقبای چینی خود، بر خلاف شایعات عمل نمیکند. بنابراین ما می‌توانیم به شایعات در مورد محصولات آینده آن تکیه کنیم. ما مطمئن هستیم که تراشه جدید بر اساس فناوری پردازش 4 نانومتری FiNFET با پردازنده گرافیکی موبایل Radeon ساخته خواهد شد. احتمالا با خودش بازی های HDR، ردیابی پرتو و سایه با نرخ متغیر را به بازی های موبایل بیاورد - این ویژگی ها در حال حاضر فقط بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی در دسترس هستند.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش