اپل اولین نسخه بتای ویژه توسعه‌دهندگان را برای سیستم‌عامل‌های جدید خود منتشر کرد.

کمپانی اپل یکبار دیگر فرآیند انتشار نسخه‌ بتای سیستم‌عامل‌های محصولات خود را آغاز نموده و اولین نسخه‌ بتای سیستم‌عامل‌های ios 15.3 ،iPadOS 15.3 ،tvOS 15.3، سیستم نرم‌افزاری HomePod نسخه 15.3 و watchOS 8.4 را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است.

توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود که جدیدترین بیلد‌های بتای فوق‌الذکر را از طریق وب‌سایت Apple Developer Center دانلود نمایند. کاربرانی که از نسخه‌های بتای قبل استفاده می‌کردند نیز می‌توانند به صورت مستقیم و آنلاین ورژن بتای جدید سیستم‌عامل خود را دانلود کنند.

گفتنی است که نسخه‌ بتای عمومی این بیلدها نیز معمولاً مدتی پس از انتشار ورژن مخصوص به توسعه‌دهندگان عرضه شده و از طریق وب‌سایت Apple Beta Software Program، جهت دانلود عموم در دسترس خواهد بود.

شماره‌ ساخت اولین نسخه‌های بتا

کمپانی اپل پس از انتشار نسخه‌های نهایی سیستم‌عامل‌های iOS 15.2 ،iPadOS 15.2 ،tvOS 15.2 و watchOS 8.3 در تاریخ 13 دسامبر سال جاری میلادی، برنامه‌ انتشار به‌روزرسانی‌های خود را برای این نسل آغاز خواهد کرد.

شایان ذکر است که نسخه‌ بتای سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS 15.3 دارای شماره‌ ساخت 19D5026g بوده و شماره‌ ساخت اولین نسخه‌ بتا برای سیستم‌عامل tvOS نیز 19K5527e است. مشابه موارد بالا، اولین نسخه‌ بتای سیستم‌عامل watchOS 8.4 با شماره‌ ساخت 19S5525f انتشار یافته و این شماره برای نسخه‌ بتای ورژن 15.2 سیستم نرم‌افزاری HomePod نیز 19K5527d خواهد بود. تاکنون اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌های جدید این نسخه‌های بتا مخابره نشده است.

لازم به ذکر است که کمپانی اپل موکدا به کاربران خود توصیه می‌کند که از نصب نسخه‌های بتا بر روی دستگاه‌های اصلی و کاربردی خود خودداری کنند. چراکه با نصب این نسخه‌ها، احتمال پاک شدن اطلاعات مهم و یا بروز مشکلاتی از این دست وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌های بتای سیستم‌عامل‌های فوق را بر روی دستگاه‌های غیر‌ضروری و یا غیرکاربردی خود نصب نمایند. بهتر است این کاربران نیز جهت اطمینان، قبل از نصب بیلدهای بتا، از داده‌های مهم خود نسخه‌ پشتیبان تهیه نمایند.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش