برنده و بازنده 2021 سامسونگ

بررسی بهترین ها و بدترین های امسال سامسونگ

 

در یک سال پرتلاطم پر از کمبود قطعات و تاخیر در عرضه محصول،سامسونگ بار دیگر در صدر گوشی های هوشمند قرار گرفت. پیشرفتهای قابل ملاحظهای که با سری galaxy s21 که در ژانویه معرفی گردید،شروع شد و سپس به دنبال آن در ماه آگوست سری های galaxy Z Fold و Z Flip3 و Tab S7 روانه بازار شدند.

 

همچنین شاهد تعداد زیادی گوشی جدید در سری گلکسی A و M در طول سال و همچنین دو هدفون جدید Galaxy Buds و سری عالی Watch بودیم که بازگشت سازنده کرهای به خانواده WearOS را نشان داد. ما برخی از چرخشهای اشتباه را در میان بسیاری از حرکتهای موفقیتآمیز مشاهده کردیم، بنابراین بیایید آنچه را که سامسونگ در دوازده ماه گذشته به خوبی انجام داد و آنچه میتوانست بهتر باشد را مرور کنیم.

 

برنده:تاشوها

Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 بهترین تلاشرا برای تلفنهای تاشو تا کنون بهکار بردهاند. ساختار بهبودیافته،دوام بیشتر،مقاوت دربرابر آب با استاندارد IPX8 که همراه با قیمت پایه پایین شروع به عرضه کرد،آن را به اولین انخاب برای خرید گوشی تاشو تبدیل کردهاست.به علاوه آنها تنها مواردی هستند که در سطح جهانی در دسترس هستند.

گوشی موبایل تاشو سامسونگ ارزان galaxy flip3

Galaxy Z Flip با قیمت عرضه 1000 دلار، مقرون به صرفهترین گوشی تاشو تا به امروز بود که باعث میشد مصرفکنندگان در مورد انتخاب یک پرچمدار معمولی مستطیلی شکل  یا به جای آن یک مدل تاشو با بالاترین سطح تکنولوژی، تجدید نظر کنند.

دو حوزه ای که دو مدل گوشی تاشو سامسونگ برای سال آینده نیاز به بهبود دارند، دوربین ها و عمر باتری است. سامسونگ از سنسور 12 مگاپیکسلی قدیمی خود در Fold و حتی از تصویرگر قدیمی تر و کوچکتر در Flip دوباره استفاده کرده است و هیچ یک از این دو دستگاه ماژول پریسکوپ مطلوب را دریافت نکردند. دو نیمه گوشی اگر تا نیمه تا شوند، میتوانند سهپایه خودشان باشند. فقط شما را به این فکر میاندازد که اگر یک دوربین مدرنتر مانند دوربین S21 Ultra روی آن نصب شده باشد، چه میشود!

تصویر گوشی موبایل تاشو سامسونگ ارزان galaxy z fold 3

چینهای قابل مشاهده در هر دو نمایشگر تاشو نیز حوزههایی هستند که مایلیم در سال آینده شاهد پیشرفتهایی باشیم. حتی با این وجود سامسونگ برتری خود را نسبت به رقبا در حوزه تاشو حفظ کرده است و ما مشتاقیم ببینیم که نسخه های 2022 چگونه این تجربه را به روز خواهند کرد.

 

بازنده ها: galaxy S21 و S21+

روند فلج کردن هدفمند گوشیهای معمولی و پلاس برای درخشش مدل اولترا سالهاست که ادامه دارد و ما به اندازه کافی از این موارد مشاهده کردهایم. مطمئناً، سامسونگ تنها برند گوشی هوشمندی نیست که این کار را انجام میدهد، اما ما میخواهیم برابری بیشتری را بین سری S22 آینده ببینیم.

استفاده از پشتی پلاستیکی در گوشیهای کوچکتر بهجای شیشه، انتخاب پنلهای غیر LTPO و حذف دوربین پریسکوپ فقط برای اینکه به سراغ مدل Ultra بروید، راضیکننده نیست. Galaxy S21 و S21+ به تنهایی تلفنهای خوبی بودند، اما در کنار رقبایی که در حال پیشرفت هستند و حتی موارد بیشتری را ارائه میکنند، حرف زیادی برای گفتن ندارند.

مقایسه بهترین گوشی ها سامسونگ گلکسی s21 , s21+ , ultra اولترا s

همچنین شایان ذکر است که به همان اندازه که S21 در مقایسه با S21 Ultra ظاهری جمع و جور دارد، هنوز یک گوشی کوچک نیست و ما دوست داریم یک پرچمدار با اندازه کوچک خوب از سامسونگ ببینیم که از دوران گلکسی S10e با آن مواجه نشدهایم.

 

برندگان: سری گلکسی A و M

سری گلکسی A و M همچنان محرک های اصلی فروش برای بخش گوشی های هوشمند سامسونگ بودند. سامسونگ هنوز هم یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان است و تقریباً برای هر استفاده و بودجه ای گوشی تولید می کند.

به نظر میرسد چیزی برای هر سلیقهای وجود دارد، از مدلهایی با حداقل امکانات مانند  Galaxy A03 Coreتا مدلهای بالاتر میانردهمانند Galaxy A52s 5G تا قهرمانان استقامت باتری مانند Galaxy M62.

گوشی موبایل خوب سامسونگ سری m و a ارزان با کیفیت جیب دست شلوار
گلکسی A52s 5G به "جایگاه خوبی" در سری قدرتمند گلکسی A سامسونگ رسید

 

مجموعه سامسونگ شامل مدلهای توسعهیافته داخلی و همچنین مدلهای تولید شده ODM است و به نظر میرسد سری A و M در 12 ماه آینده فروش گوشیهای سامسونگ را افزایش دهند.

ODM) مخفف Original Design Manufacturer به معنی تولید کننده و طراح اصلی میباشد.ODM کمپانی ای است که محصولاتی را طراحی و تولید می کند و آن محصولات ممکن است توسط کمپانی دیگری مارک گذاری شده و به فروش برسد. اگر محصول توسط ODM طراحی نشده باشد اغلب OEM نامیده می شود.( 

 

 Galaxy Note series:بازنده

سال 2021 به عنوان سالی تمام میشود که ما خط تولید گلکسی نوت را از دست دادیم. میتوانید استدلال کنید که میراث Note با S21 Ultra و Z Fold3 ادامه دارد، اما هیچ یک از این دو دستگاه نمیتوانند قلم S خود را در بدنه دستگاه جا بدهند. گوشیهای تاشو سعی میکنند که گوشیهایی با صفحهنمایش بزرگ و بدون نیاز به استفاده از قلم عرضه کنند، اما محدودیتهای دوربین فوقالذکر و فقدان غلاف S Pen به این معنی است که فعلا جایگزین خوبی برای سری نوت نیستند.

سری نوت گوشی موبایل سامسونگ و اس اولترا مقایسه قلم

سامسونگ تصمیم گرفت از تمدید حقوق علامت تجاری گلکسی نوت خود صرف نظر کند که به این معنی است که هیچ برنامهای برای دنبالهترندی که روند بزرگ گوشیها را آغاز کرد و اصطلاح «فبلت» را ابداع کرد، ندارد. امیدواریم سامسونگ بتواند از قلمدر Z Fold4 استفاده کند.

 

 Galaxy Tab S7+:برنده

صفحه نمایش 12.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، حاشیه های نازک و بلندگوهای چهارگانه قدرتمند AKG. چیپست پرچمدار کوالکام، عملکرد بی سیم DeX سامسونگ، پشتیبانی از قلم S و باتری عظیم. چه چیز دیگری می توانید از یک تبلت بخواهید؟

بهترین تبلت سامسونگ با قلم گلکسی تب اس 7 پلاس galags

Galaxy Tab S7+ بیتردید بهترین تبلت سال 2021  بود که با افرادی که از خانه کار میکردند و درس میخواندند، جان تازهای در بازار اندروید یافت. سامسونگ یکی از معدود شرکتهایی بود که در گذشته به ساخت تبلتهای اندرویدی پایبند بود و Tab S7+ نقطه اوج این تلاشها است.

 

 Charging speeds:بازنده

آیا یک سامسونگ گلکسی  s21 اولترا رده بالا را دوست دارید؟ باید با سرعت شارژ 25 وات کنار بیایید. گلکسی زد فولد 3 چطور؟ شارژ سیمی 25 واتی در اینجا نیز وجود دارد. سامسونگ هیچ تلاش ملموسی در "جنگ سرعت شارژ" انجام نداده است، در حالی که رقبایی مانند شیائومی، هواوی، ویوو و ZTE گوشی هایی دارند که با شارژرهای 100 تا 120 واتی عرضه می شوند.

شارژر سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا galaxy s21 ultra

به نظر ما، 25 وات را نمیتوان شارژ سریع در سال 2021 در نظر گرفت. حتی تلفنهای مقرونبهصرفه مانند Redmi Note 11 Pro+، شارژ 120 واتی راارائه میکنند و زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ از شارژ 25 واتی عبور کند.

 

 Galaxy Watch4 برنده:سری

سری Galaxy Watch4 امسال، برخی از اولین ساعتهای هوشمندی بودند که با سیستم عامل Wear OS 3 Google عرضه شدند و طعم سیستمعامل ساعت هوشمند احیا شده و اکوسیستم برنامههای گسترده Google را به ما میدادند. آنها همچنان کیفیت ساخت عالی، ردیابی ورزشی عالی از جمله سنسور BMI، مانیتور ECG، فشار خون، SpO2 و VO2 Max را ارائه میدهند.

تصویر ساعت سامسونگ سری4 WATCH4 watch ساعت هوشمند

مدل Watch4 Classic صفحه حلقه چرخان را بازگرداند که هنوز یکی از بهترین راهها برای کنترل ساعت هوشمند است و پشتیبانی از LTE و یک بلندگو برای تماسها را حفظ میکند. در بررسی Galaxy Watch4 خود ما اشاره کردیم که سری Watch4 بهترین ساعتهوشمند اندروید هستند و تنها میتوانند با اپل و اکوسیستم واچ و آیفون رقابت کنند.

 

 

 

-رایفون-

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش