قیمت و مشخصات تکمیلی گوشی هوشمند گلکسی S21 FE فاش شد.

پس از گمانه‌زنی‌های مختلف و انتشار چندین و چند باره‌ اخباری در خصوص تاخیر در عرضه و حتی لغو عرضه‌ سامسونگ گلکسی S21 FE، ظاهراً به زودی این دستگاه هوشمند را در پشت ویترین مارکت‌ها خواهیم دید. شایعات نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند در تاریخ 5 ژانویه سال آینده‌ میلادی روانه بازار خواهد شد.

نکته‌ای که موجب مسرت طرفداران گوشی هوشمند گلکسی S21 FE که ماه‌ها در انتظار خرید این دستگاه به سر برده‌اند خواهد شد، این حقیقت است که S21 FE احتمالاً به همراه سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد. واضح است که اگر محدودیت‌های به‌وجود آمده برای سامسونگ عرضه‌ این اسمارت‌فون را به تأخیر نمی‌انداخت، بهره‌مندی این دستگاه از اندروید 12 امکان‌پذیر نمی‌بود.

گفتنی است که در چند ماه گذشته، مشخصات و خصوصیات این گوشی هوشمند به طور گسترده فاش شده است و تقریباً هیچ‌یک از مشخصات فنی آن نامشخص باقی نمانده است.
با این وجود گزارشی جدید که در روز جاری توسط یک منبع خبری منتشر شد، علاوه بر آن که مشخصات کامل اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را با ریز‌ترین جزئیات نشان داد، بلکه قیمت تمام نسخه‌های آن را نیز فاش نمود.

قیمت گلکسی S21 FE

از مدت‌ها پیش قیمت گوشی هوشمند گلکسی S21 FE در منابع مختلف خبری بازتاب یافته است. خبرهایی که پیش‌تر منتشر شد نشان می‌داد که هزینه‌ پایه جهت خرید این دستگاه، قیمت باورنکردنی 920 یورو خواهد بود. این قیمت‌گذاری نشان می‌داد که هواداران اسمارت‌فون جدید سامسونگ برای خرید این دستگاه، ناچار به پرداخت هزینه‌ای معادل خرید یک گوشی هوشمند پرچم‌دار خواهند بود.

قیمت و مشخصات گلکسی اس 21 اف ای فاش شد s21

اما در روز جاری قیمت به‌روز‌شده این گوشی هوشمند در رسانه‌ WinFuture.de منتشر شد که قیمت نسخه‌ پایه گلکسی S21 FE را رقم معقول 749 دلار ذکر نموده است.
توجه داشته باشید که در هر حال این قیمت، از قیمت ۶۹۹ دلاری گوشی هوشمند گلکسی S20 FE بالاتر است، اما گمان می‌رود که کمپانی سامسونگ در زمان عرضه، قیمت محصول جدید خود را دست‌خوش تغییرات نماید.

قیمت سامسونگ گلکسی S21 FE:

– 749 دلار برای نسخه‌ همراه با 6 گیگابایت حافظه‌ رم و 128 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی

– 819 دلار برای نسخه‌ همراه با 8 گیگابایت حافظه‌ رم و 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی

همچنین خبر فوق، اندازه‌ صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی هوشمند مورد تایید قرار داده و ابعاد آن را 155.7 در 74.5 در 7.9 میلی‌متر بیان می‌کند. گفتنی است که استفاده از اسمارت‌فون جدید سامسونگ با این ابعاد، در مقایسه با ابعاد 159.8 در 74.5 در 8.4 میلی‌متری گلکسی S20 FE، احساس راحتی بیشتری به کاربر القا می‌کند.

افزون بر این، شایعات حاکی از آن است که با وجود کوچک شدن ابعاد اسمارت‌فون S21 FE، این دستگاه از حاشیه‌های بسیار باریک‌تری نسبت به نسل پیشین برخوردار خواهد بود. این امر نیز طراحی فشرده‌تر این دستگاه را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش