صفحات پشتیبانی گوشی‌های سری گلکسی S22 در وبسایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شد.

هنوز مشخص نیست که شرکت سامسونگ دقیقا چه زمانی از اسمارت‌فون‌های آینده سری گلکسی s22 خود رونمایی خواهد کرد. رویه مرسوم طی چند سال گذشته به این ترتیب بوده که سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را در ماه فوریه برگزار نموده و هندست‌ها در ماه مارس به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس اطلاعات تائید نشده، رویداد Unpacked آینده در ماه فوریه برگزار خواهد شد؛ اما تاریخ عرضه به جلو کشیده شده و هندست‌های سری گلکسی S22 در ماه فوریه به بازار عرضه خواهند شد. اکنون دیگر فرصتی برای تلف کردن وجود ندارد و سامسونگ سرگرم بررسی و آماده‌سازی نهایی فهرست کارهای مورد نظر خود است.

اوایل وقت امروز، دستگاه با شماره مدل SM-S908U تائیدیه FCC را دریافت کرد و اکنون صفحه پشتیبانی این مدل در وبسایت Samsung.com و به بیان دقیق‌تر سایت فرعی کشور چین راه‌اندازی شده است.

دستگاه S908U همان سامسونگ گلکسی S22 اولترا است؛ اگرچه نام بازاریابی واقعی این هندست احتمالا گلکسی S22 نوت خواهد بود. متاسفانه صفحه پشتیبانی دستگاه چنین شایعه‌ای را تائید یا رد نمی‌کند.

همچنین صفحات پشتیبانی هندست‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس با شناسه‌های SM-S901U و SM-S906U نیز شناسایی شده است. بایستی توجه داشت که حرف U در شناسه هندست‌ها نشان‌دهنده یک مدل آمریکایی است. بنابراین مدل‌های فوق در واقع متعلق به سامسونگ چین نیستند (شناسه مدل‌های متعلق به بازار چین با عدد 0 ختم می‌شود).

با توجه به نتایج بنچمارک منتشر شده در چند روز گذشته اکنون می‌دانیم که مدل‌های آمریکایی (U) و مدل‌های کره‌ای (N) از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 استفاده خواهند کرد. مدل‌های بین‌المللی نیز به احتمال فراوان مجهز به تراشه پرچم‌دار بومی سامسونگ موسوم به اگزینوس 2200 خواهند بود.

به هرحال سامسونگ پیش از معرفی سری گلکسی S22 از یک محصول مهم دیگر یعنی گلکسی s21 feرونمایی خواهد کرد. صفحات پشتیبانی مربوط به این اسمارت‌فون از ماه‌ها قبل راه‌اندازی شدند. در ادامه این صفحات تعطیل شده و اکنون بار دیگر راه‌اندازی شده‌اند.

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش