سامسونگ تولید انبوه اسمارت‌فون میان‌رده گلکسی A53 را آغاز کرد.

گلکسی A52 یک اسمارت‌فون میان‌رده فوق‌العاده به‌ شمار رفته و پس از گذشت 7 ماه از معرفی کماکان از فروش بسیار مطلوبی برخوردار است. اکنون از نظر برخی کارشناسان، مدل جانشین این هندست با نام گلکسی A53 در مقایسه با سری پرچم‌دار گلکسی S22 به‌مراتب جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.

در صورت صحت آخرین گزارش منتشر شده پیرامون گلکسی A53 می‌توان ادعا کرد که در حال حاضر تولید این هندست در کشور هندوستان آغاز شده است. این موضوع بدان معناست که گلکسی A53 احتمالا در فاصله زمانی کمتر از 1 سال پس از رونمایی گلکسی A52 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه گلکسی A52 در ماه مارس معرفی و فروش آن نیز در همان ماه آغاز شد؛ لذا صحت گزارش اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این‌حال سامسونگ بر اجرای کامل و مطلق برنامه سالیانه عرضه محصولات جدید خود پافشاری چندانی ندارد. این کمپانی بعضا مدل جانشین هندست‌های خود را تنها با فاصله زمانی چند ماهه به بازار عرضه می‌کند. در خصوص اسمارت‌فون گلکسی A52 نیز بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ این گجت را با فاصله زمانی بیش از 1 سال پس از گلکسی A51 به بازار عرضه شد (فروش گلکسی A51 از دسامبر سال 2019 آغاز شد).

 

نکته اینجاست که سامسونگ احتمالا تا پیش از ماه مارس سال آینده اسمارت‌فون گلکسی A53 خود را عرضه خواهد کرد. البته در حال حاضر نمی‌توان پیرامون این موضوع با قطعیت اظهارنظر کرد؛ خصوصا اینکه در شرایط کنونی هنوز هیچ نشانه‌ای دال بر بهبود معضل کمبود جهانی تراشه به چشم نمی‌خورد.

با این‌حال فارغ از زمان عرضه گلکسی A53 به بازار می‌توان فرض کرد که این هندست یک مدل میان‌رده دیگر از سامسونگ به‌شمار رفته و از ارزش خرید بسیار بالایی نسبت به امکانات خود برخوردار خواهد بود. در واقع این هندست بسیاری از امکانات تراز اول پرچم‌داران را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با این‌حال میزان پیشرفت‌های اعمال شده در گلکسی A53 نسبت به گلکسی A52 احتمالا چندان چشمگیر نخواهد بود. در واقع هندست جدید احتمالا تنها از پردازنده جدیدتر، نرم‌افزار جدیدتر و باتری قدرتمندتری بهره خواهد برد.

 

 

 

تصاویر لو رفته از گلکسی A53 با فرض معتبر بودن نشان می‌دهند که این هندست فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. متاسفانه صنعت اسمارت‌فون به این سمت و سو در حال پیشروی است و سامسونگ نیز قصد دارد تا از این رویه تبعیت نماید.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش