دوربین Asus Zenfone 8 در بررسی DxOMark، گلکسی S21‌ را شکست داد!

این گوشی هوشمند ایسوس که چند ماه پیش معرفی شد، در بررسی DxOMark به امتیاز ۱۲۰ دست پیدا کرده که با پیکسل ۵ یکسان و یک امتیاز از گلکسی S21‌ بیشتر است. پرچمدار سامسونگ از این منبع امتیاز ۱۱۹ را دریافت کرده. آیفون ۱۲ مینی هم موفق به کسب امتیاز ۱۲۲ شده است.

دوربین Asus Zenfone 8 در بخش عکاسی به امتیاز ۱۲۶ دست پیدا کرده که آن را بالاتر از گلکسی S21 با امتیاز ۱۲۳ و پایین‌تر از پیکسل ۵ با امتیاز ۱۲۹ قرار می‌دهد. آیفون ۱۲ مینی با امتیاز ۱۳۲ بالاتر از تمام آن‌ها قرار می‌گیرد.

در بخش فیلمبرداری، این پرچمدار کامپکت ایسوس به امتیاز ۱۰۸ دست پیدا کرده که آن را بالاتر از S21 و پیکسل ۵ قرار می‌دهد، اما همچنان از آیفون ۱۲ مینی با امتیاز ۱۱۲ عملکرد ضعیف‌تری دارد.

 

 

 

در بخش بزرگنمایی یا زوم، این گوشی هوشمند تنها به امتیاز ۵۴ دست پیدا کرده که با توجه به عدم استفاده از دوربین تله‌فوتو در آن، نمی‌توان چندان از چنین موضوعی خرده گرفت. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Asus Zenfone 8 در مقایسه با دوربین اصلی آیفون ۱۲ مینی و پیکسل ۵ عملکرد بهتری در زمینه زوم دیجیتال دارد، اما از گلکسی S21 بسیار ضعیف‌تر است.

گلکسی S21 به دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و در بخش زوم DxOMark به امتیاز ۷۳ دست پیدا کرده. بنابراین اگر پرچمدار سامسونگ چنین دوربینی نداشت، تفاوت امتیاز کلی‌اش با Asus Zenfone 8 احتمالا بیشتر از ۱ امتیاز می‌شد.

Asus Zenfone 8 به نمایشگر ۵.۹ اینچی مجهز شده و از چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. این دستگاه قیمت پایه ۶۷۰ یورویی دارد.

 

منبع: GSMArena

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش