بزرگ‌ترین معامله سامسونگ در ایالات متحده آمریکا ثبت شد

  سامسونگ با غول خرده فروشی والمارت به توافق رسیده است تا ۷۴۰ هزار عدد گوشی را که توسط کارمندان شرکت والمارت استفاده می‌شود، بفروشد. این بزرگترین معامله شرکت موبایل سامسونگ در ایالات متحده تاحالا است.

 

 

 

تیم داخلی والمارت برای توسعه نرم افزار، در حال کار بر روی برنامه‌ای بود که به کارکنان کمک می‌کند کار‌های روزمره خود را ساده کنند و به مشتریان نیز سریعتر کمک کنند.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ورود به سیستم تلفن همراه و بررسی برنامه‌ها اشاره کرد. والمارت XCover Pro را برای این کار انتخاب شد. این دستگاه جایگزین دو دستگاهی می‌شود که کارمندان والمارت مجبور بودند در طول روز با خود حمل کنند (واکی تاکی و بارکدخوان).


سامسونگ فناوری اسکن بارکد مبتنی بر دوربین خود را بهینه کرده است، که می‌تواند برای ساده سازی مدیریت موجودی‌های انبار والمارت، استفاده شود. همچنین، استقرار و مدیریت صد‌ها هزار دستگاه کار ساده‌ای نیست، جایی که Samsung Knox Suite وارد عمل می‌شود. این ویژگی به مدیران اجازه می‌دهد تا سیستم عامل را به روز کنند، تجزیه و تحلیل شبکه دستگاه و شبکه وای فای را انجام دهند و در صورت لزوم نرم افزار را سفارشی کنند.

 

 

این معامله در بهار سال ۲۰۲۰ متولد شد، وقتی والمارت به سامسونگ مراجعه کرد. هدف اصلی برنامه، کمک به کارمندان در کنار آمدن با کار اضافی مورد نیاز برای ایجاد یک فضای خرید امن در میان همه گیری کرونا بود.

والمارت به کارمندان خود اجازه می‌دهد تا از XCovers به ​​عنوان تلفن شخصی نیز استفاده کنند.   ایجاد پروفایل‌های کاری و شخصی جداگانه خواهد بود، بنابراین داده‌های شرکت در عین حفظ خصوصی اطلاعات، ایمن می‌مانند.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش