شیائومی می ۱۱ پرو از مشخصات احتمالی تا مشخصات تایید شده!

طبق تصاویر منتشر شده از گوشی جدید شیائومی ،می11پرو،  به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مانند می ۱۱ اولترا روی پنل پشتی این گوشی هم از نمایشگر ثانویه استفاده کند!

شیائومی اوایل امسال از گوشی می ۱۱ رونمایی کرد اما بدیهی است باید منتظر مدل‌های مختلفی از این محصول باشیم که فعلا در رابطه با می ۱۱ پرو، می ۱۱ اولترا و لایت قطعی هستند.

   -نمایشگر ثانویه روی ماژول: در رابطه با مدل اولترا تصاویر متعددی منتشر شد که نشان می‌داد این محصول از ماژول دوربین بسیار بزرگ بهره می‌برد که روی آن یک نمایشگر ثانویه هم تعبیه شده بود. دلیل تعبیه‌ی این نمایشگر احتمالا به خاطر سهولت در ثبت تصویر سلفی با دوربین اصلی و قدرتمند گوشی است اما اینکه چه کارهای دیگری می‌توان با آن انجام داد فعلا مشخص نشده!

در ابتدا به نظر میرسید این طراحی ماژول مختص مدل اولترا است و چون تصویری هم از گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در اختیار نبود، مطمئن نبودیم طراحی این محصول چگونه خواهد بود. تا اینکه  تصویری از ماژول دوربین مدل پرو منتشر شد که نشان می‌دهد شرکت چینی می‌خواهد برای این محصول هم از نمایشگر ثانویه استفاده کند. تصویر منتشر شده ظاهرا خط تولید قطعات این گوشی را نشان می‌دهد چون اگر به پس‌زمینه‌ هم دقت کنید می‌توانید تعداد زیادی از این ماژول را مشاهده کنید.

 

 

   -لنزهایی که در ماژول حضور دارند: از تصویر این ماژول پیداست که می ۱۱ پرو به سه دوربین مجهز خواهد شد که شامل دوربین 1.اصلی، 2.فوق عریض و 3.پریسکوپی می‌شوند. در سمت راست هم فلش و نمایشگر ثانویه تعبیه خواهند شد که در کنار هم ماژول بسیار بزرگی را تشکیل داده‌اند.

   -نوع سنسور دوربین: شیائومی قصد دارد برای مدل پرو و اولترا از سری می ۱۱ از سنسورهای بزرگ GN2 سامسونگ استفاده کند که اندازه‌ی آن به ۱/۱.۱۲ اینچ می‌رسد و ۵۰ میلیون پیکسل ۱.۴ میکرومتری خواهد داشت. این سنسور از نسل جدید فناوری ترکیب پیکسلی ۴ به ۱ پشتیبانی می‌کند تا در نور کم عملکرد گوشی بهتر شود.

   -لنز پریسکوپی: گفته میشود این لنز (حداقل در مدل اولترا) قادر به بزرگ‌نمایی دیجیتالی ۱۲۰ برابری است که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی شاهد این اندازه از بزرگ‌نمایی نبودیم.

در حال حاضر بیشترین میزان از بزرگ‌نمایی به صورت دیجیتال و اپتیکال در اختیار گلکسی S21 اولترا به اندازه‌ی ۱۰۰ و ۱۰ برابری است.

   -نمایشگرها: می ۱۱ پرو و اولترا قرار است از نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع AMOLED بهره ببرند که نمونه‌ی آن را در می ۱۱ هم دیده بودیم. نمایشگری که کیفیت و وضوح بسیار خوبی دارد.

  وضوح تصویر و سایر ویژگی های نمایشگر: وضوح تصویر این نمایشگر به +۱۴۴۰P می‌رسد و از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ الگوبرداری لمس ۴۸۰ هرتزی نیز بهره می‌برد.

   -تراشه: اسنپدراگون ۸۸۸ مطابق انتظار قلب تپنده‌ی این دو گوشی را تشکیل می‌دهد و فعلا فقط می ۱۱ لایت است که گفته می‌شود با اسنپدراگون ۸۷۰ و قیمتی در حدود ۴۱۰ یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.

   -سرعت شارژ: می ۱۱ پرو به شارژری ۶۶ واتی مجهز می‌شود که انتظار می‌رود مثل مدل استاندارد، در بازارهای جهانی این شارژر به همراه محصول عرضه شود. طبق شنیده‌ها، سرعت شارژر این گوشی از مدل استاندارد بیشتر است اما قطعا نمی‌تواند در حد و اندازه‌های مدل اولترا با شارژر ۱۲۰ واتی ظاهر شود.

  -زمان عرضه: طبق گفته‌های افشاگر معروف چینی یعنی Digital Chat Station، شیائومی در ماه مارس و آوریل گوشی‌های زیادی را راهی بازار خواهد کرد که شامل پرچم‌دارها هم می‌شوند. اگر قرار باشد یکی از این دو مدل زودتر رونمایی شود آن قطعا می ۱۱ پرو خواهد بود چرا که شایعات کنونی به عرضه‌ی مدل اولترا در نیمه‌ی دوم سال جاری اشاره داشته‌اند. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع منتشر می‌شود.

طبق این خبرها رندری که برای این گوشی بیرون داده اند این است:

 

در عین حال برخی افشاگران ادعاهای متفاوت تری هم از گوشی های سری می11 کرده اند!

از جمله این که مدل پرو شباهت بیشتری به می11 دارد و نه می11اولترا، برخی از رندر های غیر رسمی این گوشی:

رندر افشاگر معروف بن گسکین  این است:

 

همچنین اگر شباهت مدل پرو به مدل ساده بیشتر باشد گوشی ای که قرار است عرضه شود همچین مدلی خواهد داشت:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش