برگشت به قدیم با سامسونگ XCover 5!

سامسونگ اخیرا از جدید ترین گوشی خود Galaxy XCover 5 رونمایی کرد. با این که این گوشی مشخصات فنی پایینی دارد و شکل ظاهری آن شبیه به گوشی‌های قدیمی است، اما از لحاظ مقاومت، عملکرد بی‌نظیری دارد!

در دنیایی که جای گوشی های جان سخت را گوشی های خوش دست گرفته اند، کمتر شرکتی را می‌بینیم که گوشی‌هایی جان‌سخت و با شکل و شمایلی قدیمی تولید کنند. اما خب سامسونگ مدت‌هاست که این کار را چه در بخش تبلت و چه در بخش گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهد.

مشخصات فنی:

 -نمایشگر:  ۵.۳ اینچ با حاشیه‌

 -وضوح تصویر: ۷۲۰ × ۱۶۰۰ با چگالی ۳۳۱ پیکسل بر هر اینچ.

 -بدون هرگونه دکمه فیزیکی در بخش جلو

 -کلیدهای فیزیکی در فریم: در گوشه‌ی سمت راست فریم گلکسی XCover 5 هم سه کلید فیزیکی تعبیه شده که به عنوان کلید پاور و کنترل صدا ایفای نقش می‌کنند. جز این، هیچ کلید دیگری در این گوشی دیده نمی‌شود. لازم به ذکر است حسگر اثرانگشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که با کلید پاور کنار دستگاه ادغام شده.

 -باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

       اگرچه این باتری از لحاظ ظرفیت، با استانداردهای امروزی فاصله‌ی زیادی دارد اما سامسونگ علاوه بر اینکه یک شارژر سریع ۱۵ واتی برای آن در نظر گرفته، بلکه امکان تعویض آن توسط کاربر را هم فراهم کرده و این خبر بسیار خوبی است.

 -پردازنده‌ی اگزینوس ۸۵۰

         این پردازنده پردازنده‌ای ۸ نانومتری و نسبتا خوب به حساب می‌آید.

- رم: ۴ گیگابایت

 -حافظه‌ی داخلی: ۶۴ گیگابایت

 -گلکسی XCover 5 همچنین از لحاظ حساسیت لمس هم بهبود داشته که به کاربر این اجازه را می‌دهد حتی با دستکش هم بدون هیچگونه مشکلی با آن کار کنید.

 -اما آنچه که باعث شهرت و محبوبیت این گوشی شده، کیفیت ساخت بسیار بالای آن است. گلکسی XCover 5 نه تنها از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 بهره می‌برد و می‌تواند در عمق ۱.۵ متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام داشته باشد، در برابر سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری هم کاملا مقاوم بوده و از استاندارد نظامی MIL-STD-810H نیز بهره می‌برد. این یعنی گوشی در برابر شوک، رطوبت و مواردی از این دست هم مقاومت بسیار خوبی از خود نشان خواهد داد.

 -قیمت و بازارهای هدف: متاسفانه برای این محصول هیچ قیمتی اعلام نشده اما انتظار می‌رود اواخر این ماه شاهد اعلام قیمت آن حداقل برای بازارهای آسیا، اروپا، و آمریکای لاتین باشیم. البته می‌توان با در نظر گرفتن قیمت محصول سال گذشته‌ی سامسونگ، حدس‌هایی در رابطه با قیمت مدل جدید زد. گلکسی XCover Pro با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار شده بود. بنابراین انتظار می‌رود گلکسی XCover 5 در بهترین حالت، حدودا ۳۰۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

 -زمان عرضه: این گوشی اگرچه در ماه جاری میلادی عرضه می‌شود، در بازارهای محدودی در دسترس قرار خواهد گرفت که انتظار می‌رود کمی بعد در بازارهای بیشتری به فروش برسد.

 

گالری تصاویر:

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش