لپتاپ ماژولار Framework!

فریمورک اخیرا محصولی قابل آپگرید و قابل تعمیر را به صورت رسمی رونمایی کرد. این کمپانی لپتاپ ماژولار خود را با قابلیت‌های جذابی همراه کرده است.

بیاین یه نگاهی به مشخصات این لپتاپ بندازیم:

 -با ظاهری نازک و وزنی کم، از نمایشگری 13.5 اینچی برخوردار بوده که امکان تعمیر و ارتقاء آن به آسانی فراهم شده است.

 -از سیستمی برخوردار است که به آسانی، اجازه تعویض قطعات و پورت‌ها را به شما داده و می‌توانید اجزای سخت‌افزاری آن را به راحتی هرچه تمام ارتقاء داده یا تعمیر کنید.

 -از رنگ نقره‌ای و زبان طراحی خلاقانه‌ای بهره‌مند است و جنس بدنه آن نیز آلومینیوم خواهد بود که در مقابل برخی ضربات از خود مقاومت نشان داده و زیبایی خاصی نیز به آن می‌بخشد.

  -از نمایشگری 13.5 اینچی با رزولوشن 1504 × 2256 پیکسلی برخوردار است.

  -به صورت پیش فرض، با یک وب‌کم همراه است که امکان برقراری تماس تصویری یا ضبط فیلم با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60fps را در اختیار شما می‌گذارد. به این ترتیب می‌توانید تماس‌های تصویری خود از طریق اپلیکیشن Zoom یا موارد این چنینی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. بد نیست بدانید که وب کم یاد شده به سوییچ‌هایی که به حریم شخصی کاربر مرتبط است نیز مجهز شده است.

 -به کیبوردی نیز مجهز است که فاصله دکمه‌های آن 1.5 میلیمتر اعلام شده است و به این ترتیب افرادی که به صورت روزانه با کارهای تایپی سر و کار دارند، می‌توانند امور خود را بدون احساس درد در مچ یا انگشتان، به آسانی رفع و رجوع کنند.

 -به یک باتری 55 وات ساعتی مجهز است که حدودا نیمی از روز به نیازهای شما پاسخ خواهد داد.

  -پردازنده نسل یازدهم اینتل نیز در این محصول ایفای نقش خواهد کرد و امکان سازگاری با Wi-Fi 6E را نیز دارا خواهد بود.

 -یکی از مهم ترین نکات ، امکان ارتقاء و تعمیر پذیری آسان آن است.

 -مین بورد، پردازنده، سوکت‌های شارژ و رم‌های آن به آسانی قابل تعویض و ارتقاء بوده و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را با گزینه‌های روز تعویض نمایید. به این ترتیب هر زمان که احساس کنید دستگاه شما پاسخگوی نیازهای روزمره شما نیست، می‌توانید قطعات سخت‌افزاری جدید را تهیه کرده و با گزینه موجود قرار گرفته روی آن جایگزین کنید.

 -امکان کانفیگ کردن پورت‌های ورودی را نیز دارا است. به این ترتیب می‌توانید پورت‌های USB-C، USB-A و برخی خروجی‌های مربوط به کارهای ویدئویی را به آن متصل کرده و امورات خود را به این ترتیب به آسانی رفع و رجوع کنید.

مسئولان کمپانی Framework اعلام نموده‌اند که در فصل تابستان سال جاری میلادی (2021) اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت‌افزاری و قیمت لپتاپ جدید خود اعلام خواهند کرد.

 

 

 

نظرشما در مورد این لپتاپ چیه؟ به نظرتون طرفدار پیدا میکنن این مدلا؟

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده
فرهاد ایقانی گفت:
سلام شب بخیر
موحودمیباسد این پی سی یانه؟
اگر هست قیمت لطفاً
سپاسگزارم
    پشتیبانی رایفون گفت:
    نه دوست عزیز فعلا عرضه نشده و قیمتش دقیق مشخص نیست.
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش