هوآوی p50 و بزرگترین ماژول دوربین!

همونظور که اکثرتون میدونین پرچمدارای هوآوی بیشتر محبوبیتشون سر دوربینی که دارن و بحث عکاسی هست!

حالا که بازار عکاسی با موبایل داغه و اکثر گوشیو با ماژولای بزرگ به بازار میان و از یه طرفم دیگه منتظر پرچمدار جدید هواوی P50 هستیم، شایعاتی بیرون اومده که انگار این گوشی قراره بزرگترین سنسورو بین گوشیای امروزی به خودش اختصاص بده!

یکی از افشاگران به تازگی اعلام کرده که شرکت سونی در ماه آوریل از سنسور IMX800 رونمایی خواهد کرد. به گفته‌ی او، اندازه‌ی این سنسور به ۱ اینچ می‌رسد که این یعنی بزرگ‌ترین سنسور دوربین موبایل محسوب می‌شود. همچنین برای حساسیت بیشتری نسبت به دوربین، ترکیب پیکسل‌ها مبتنی بر فیلتر RYYB هستند.

این افشاگر همچنین مدعی شده که مدل استاندارد این خانواده با دوربین اصلی، اولترا واید و تله‌فوتو عرضه می‌شود. مدل پرو هم به جای تله‌فوتو از دوربین پریسکوپی بهره می‌برد. در نهایت به نظر می‌رسد هواوی P50 پرو پلاس با دوربین چهارگانه معرفی می‌شود که از دوربین اصلی، اولترا واید، تله‌فوتو کوتاه‌برد و دوربین پریسکوپی تشکیل شده است.

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش