سامسونگ هزینه تعمیر نمایشگر گوشی‌های تاشو جدید خود را به شدت کاهش داد

سامسونگ برای افزایش میزان استقبال از گوشی‌های تاشو تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست. این برند کره‌ای با عرضه چهارمین نسل از گوشی‌های تاشو سری گلکسی Z خود، دوام و قابلیت استفاده این هندست‌ها را بهبود بخشیده است. گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 دارای لولاها و حواشی باریک‌تری بوده و هزینه تعمیرات نمایشگر آنها نیز به‌مراتب کمتر از مدل‌های پیشین است.

پیش‌تر تعویض نمایشگر خرد شده گلکسی زد فولد 3 در ایالات‌متحده بدون وجود خدمات گارانتی 249 دلار هزینه دربرداشت. البته این هزینه مربوط به زمانیست که کاربر جزو مشترکین سرویس +Samsung Care با هزینه اشتراک ماهیانه 11 دلاری باشد. امسال سامسونگ هزینه تعویض نمایشگر گلکسی زد فولد 4 را به تنها 29 دلار کاهش داده است. این تعرفه مشابه هزینه تعمیر نمایشگر برای اسمارت‌فون‌های معمولی گلکسی است. اگرچه بایستی خاطرنشان کرد که کاربران به منظور بهره‌مندی از این تخفیف بایستی اشتراک طرح +Samsung Care را تهیه کرده باشند. اما در هر صورت بدیهی است که سامسونگ در جهت کاهش هزینه‌های استفاده از گوشی‌های تاشو گام برداشته است.

اگرچه سامسونگ قیمت گوشی‌های تاشو خود را کاهش نداده است؛ اما تلاش می‌کند تا آنها را با ویژگی‌های غنی‌تر، دوام بالاتر و هزینه تعمیرات ارزان‌تر در اختیار مشتریان قرار دهد. دستگاه‌های سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد کماکان تنها مدل‌های موجود در جهان با گواهی حفاظتی IPX8 در برابر آب‌خوردگی هستند. تمامی این موارد بایستی به افزایش اعتماد به نفس کاربران برای خریداری اسمارت‌فون‌های تاشو منجر شوند.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش