چگونه در آیفون از ویجت استفاده کنیم؟

 

شرکت اپل که در ساخت گوشی‌های هوشمند مهارت زیادی دارد، هر ساله آیفون‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کند تا توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کند. این دستگاه‌ها به قابلیت‌های فراوانی مجهز شده‌اند و هر بار با دریافت بروزرسانی جدید، مشکلات نسخه قبلی برطرف می‌شود.

یکی از این قابلیت‌های مهم ویجت‌ها هستند که به کاربران امکان می‌دهند سریع‌تر به اطلاعات مهم و برنامه‌های کاربردی خود دسترسی داشته باشند. استفاده از ویجت‌ها روی والپیپر به کاربر امکان می‌دهد تا گوشی خود را شخصی‌سازی کند و جذابیت زیادی به ظاهر دستگاه ببخشد‌. همچنین این امر موجب کاربردی‌تر شدن آیفون می‌شود‌.

ولی نحوه استفاده از ویجت‌ها در آیفون چگونه است و چگونه باید با آنها دستگاه را شخصی‌سازی کنیم؟ ما به سراغ بررسی پاسخ این سوالات رفته‌ایم، پس اگر شما نیز درباره این موضوع سوالاتی دارید، بهتر است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا که ما قصد داریم اطلاعات زیادی را درباره استفاده از ویجت‌ها در آیفون برای شما ارائه کنیم بنابراین با ما همراه باشید. مهم نیست که از کدام مدل آیفون استفاده می‌کنید چرا که شما می‌توانید با استفاده از ویجت‌ها آیفون خود را سفارشی‌سازی کنید.

 

چگونه در آیفون ویجت تنظیم کنیم؟

برای اضافه کردن ویجت‌ها به هوم اسکرین یا لاک اسکرین آیفون خود باید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

برای شروع، روی هر نقطه از صفحه اصلی ضربه بزنید و کمی نگه دارید تا آیکون برنامه‌ها شروع به حرکت کنند.

سپس دکمه مثبت (+) را در گوشه بالا سمت چپ فشار دهید. حالا لیستی از برنامه‌هایی که به ویجت‌ها مجهز شده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

روی موارد دلخواه خود کلیک کنید، البته می‌توانید برای دسترسی به موارد بیشتر اسکرول کنید تا ویجت‌های مختلف برنامه‌ها را مشاهده فرمایید.

نظرتون در مورد این قابلیت قدیمی اندرویدی چیه؟!

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش