به روز رسانی جدید سامسونگ One UI 4.1 برای Galaxy A52s 5G، A71 5G و S20 FE 4G

چند روز پیش، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4.1 را برای گلکسی اس 20 FE 5G ارسال کرد و امروز نوبت نسخه 4G است.

این در حال حاضر در چندین منطقه برای هر دو نسخه Exynos و Snapdragon 4G در حال اجراست. اما صبر کنید، S20 FE 4G تنها نیست! به‌روزرسانی One UI 4.1 به Galaxy A71 5G نیز راه پیدا کرده است، که بنابراین به طور کلی از One UI 4.0 صرفنظر می‌کند و مستقیماً به One UI 4.1 منتقل می‌شود، یعنی این اولین به‌روزرسانی اندروید 12 آن به حساب میاید. گوشی های A71 5G فروخته شده در امارات متحده عربی و کره اولین گوشی هایی هستند که One UI 4.1 را در سطح پچ امنیتی ،تا مارس 2022 دریافت میکنند.

به روزرسانی آپدیت جدید a715g oneui4.1
در نهایت، گلکسی A52s 5G در اروپا و کره One UI 4.1 دریافت می‌کند و قطعاً مناطق بیشتری به زودی به دنبال آن اضافه خواهند شد. به‌روزرسانی One UI 4.0 A52s 5G یک آشفتگی بود، باگ‌ها و مشکلات زیادی را به وجود آورد، و ما امیدواریم که این به‌روزرسانی One UI 4.1 همه آن‌ها را برطرف کند. حداقل به‌روزرسانی‌های امنیتی مارس 2022 را با خود به همراه دارد.

برای همه این نسخه‌ها، به خاطر داشته باشید که  معمولاً به شیوه ی مرحله ای عمل میکنند بنابراین ممکن است چند روز (اگر نه هفته‌ها) طول بکشد تا تمام واحدهای موجود در دنیا،  اعلان اش را دریافت کنند. اگر حوصله ندارید و یکی از این تلفن‌ها را دارید، همیشه می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار(software update)، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش