ردمی 10 پرایم پلاس 5G با تراشه Dimensity 700 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

ظاهرا کمپانی شیائومی در صدد رونمایی از یک اسمارت‌فون اقتصادی جدید طی آینده‌ای نزدیک است. دستگاه مورد بحث، ردمی 10 پرایم پلاس 5G نامگذاری شده و با توجه به ظاهر شدن این هندست در پلتفرم محبوب بنچمارک، عرضه آن در آینده‌ای نه‌چندان دور امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

این اسمارت‌فون برند چینی اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و احتمالا ورژن ری‌برند شده سری ردمی نوت 11 به‌شمار خواهد رفت. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سری نوت 11 اوایل سال جاری در بازار چین عرضه شد. بر اساس شایعات قرار بود این مدل با نام ردمی نوت 11E 5G روانه بازار شود. با بررسی فهرست بنچمارک می‌توان دریافت که این اسمارت‌فون در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 198 و 1179 را کسب کرده است.

این هندست با شماره مدل 22041219I پیش‌تر در فهرست پلتفرم مشهور بنچمارک ظاهر شده بود. این دستگاه مجهز به تراشه Dimensity 700 شرکت مدیاتک به‌همراه پردازنده گرافیکی Mali G57 است. در این میان حتی فهرست بنچمارک نشان داد که ظرفیت رم این هندست برابر با 4 گیگابایت است. با این‌حال شیائومی احتمالا اسمارت‌فون ارزان‌قیمت‌ خود را با پیکره‌بندی‌های متفاوتی در سایر بازارها از جمله هندوستان عرضه خواهد کرد.

همچنین ظرفیت حافظه داخلی دستگاه احتمالا در بازه 64 الی 128 گیگابایت متغیر خواهد بود. بعلاوه فهرست مذکور نشان می‌دهد که ردمی 10 پرایم پلاس 5G رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند.

شایان به ذکر است که مشاهده یک دستگاه در پایگاه داده گیک‌بنچ از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد. با این‌حال اکنون جزئیات دقیق‌تری پیرامون این هندست در دست نیست.

البته در رابطه با مشخصات احتمالی ردمی نوت 11E 5G گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است. ردمی نوت 11E 5G از یک نمایشگر 6.58 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده می‌کند. پنل پشتی این اسمارت‌فون از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و ماژول پرتره 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. انرژی مورد نیاز این مجموعه از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی تامین می‌شود. بنابراین هندست آینده ردمی 10 پرایم پلاس 5G نیز احتمالا از مشخصاتی کم و بیش مشابه با این مدل برخوردار خواهد بود.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش