ایسوس راگ‌فون 6 آلتیمیت در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

کمپانی ایسوس در تدارک عرضه نسل جدیدی از دستگاه‌های گیمینگ پرچم‌دار خود موسوم به سری راگ‌فون 6 است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این رویداد طی روز 5 جولای (14 تیر ماه) برگزار خواهد شد. با این‌حال گوشی راگ‌فون 6 اخیرا در پایگاه داده‌های TENAA و گیک‌بنچ رویت شده است. بدین‌ترتیب اکنون تصاویر و مشخصات کلیدی احتمالی این اسمارت‌فون در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

اکنون پیشرفته‌ترین مدل سری راگ‌فون موسوم به ایسوس راگ‌فون 6 آلتیمیت در وبسایت گیک‌بنچ رویت شده است. بدین‌ترتیب مشخصات و عملکرد این هندست بر همگان آشکار شده است. بنابراین بدون هرگونه حاشیه‌پردازی به بررسی این اسمارت‌فون می‌پردازیم.

بر اساس اطلاعات فهرست این دستگاه دارای شماره مدل AI2201_B است. این هندست مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای بوده و قدرتمندترین هسته پردازشی آن با فرکانس 3.19 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. از سوی دیگر هسته‌های کم‌مصرف نیز از فرکانس 2.02 گیگاهرتزی برخوردار هستند. این تراشه همان مدل اخیرا معرفی شده اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 است.

بعلاوه فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون مجهز به 18 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند. با بررسی نتایج تست بنچمارک متوجه خواهیم شد که این اسمارت‌فون در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 5 به‌ترتیب امتیازات 1317 و 4204 را کسب کرده است.

تصاویر ایسوس راگ‌فون 6 در پایگاه داده TENAA

ایسوس راگ‌فون 6 که پیش‌تر در تست بنچمارک گیک‌بنچ شرکت کرده بود؛ موفق به کسب امتیازات کمی بهتر نسبت به این هندست شد. در واقع مدل استاندارد راگ‌فون 6 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 1323 و 4238 را کسب کرد. با این‌حال اعداد و ارقام اعلام شده دارای حاشیه‌ای از خطا هستند. بنابراین تمامی مدل‌های سری راگ‌فون 6 احتمالا از عملکرد مشابهی برخوردار خواهند بود.

مشخصات احتمالی ایسوس راگ‌فون 6

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 165 هرتزی خواهد بود. بعلاوه تراشه جدید اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در کنار حداکثر 18 گیگابایت حافظه رم فعالیت خواهد کرد. انرژی مورد نیاز این هندست از طریق یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی تامین می‌شود.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز این هندست مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این موارد پیش‌بینی می‌شود که ایسوس راگ‌فون 6 به‌همراه اسپیکرهای استریو دوگانه، سیستم خنک‌کننده مبتنی بر محفظه بخار و امکانات جالب دیگری روانه بازار شود.

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش