مدل جدید سامسونگ گلکسی S21 FE در Google Play Console رویت شد

بر اساس شایعات پیش‌‌تر مطرح شده تصور می‌شد که سامسونگ روی توسعه یک مدل میان‌رده جدید با نام گلکسی S21 FE 4G کار می‌کند. اما اکنون مشخص شده که این شایعات دقیق نبوده‌اند؛ چرا که اخیرا یک اسمارت‌فون جدید گلکسی S21 fe با شماره مدل SM-G990B2 در فهرست رسمی دستگاه‌های مورد پشتیبانی گوگل پلی رویت شده و البته یک مدل 4G محسوب نمی‌شود. در واقع مدل جدید از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

نسخه اولیه گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990B در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. بنابراین سامسونگ احتمالا قصد دارد تا مدل جدید گلکسی S21 FE را با سخت‌افزار به‌روزرسانی شده روانه بازار نماید.

سامسونگ در اوایل سال جاری از اسمارت‌فون گلکسی S21 FE رونمایی کرد. این هندست نسخه ضعیف‌تر مدل پرچم‌دار گلکسی S21 به‌شمار می‌رود. گوشی‌های سری Fan Edition به منظور مقابله با تولیدات برندهایی نظیر اوپو، وان‌پلاس و ریلمی عرضه می‌شوند. این هندست‌ها عموما به عنوان رقیب سرسخت مدل‌های پرچم‌دار شناخته می‌شوند. شایان به ذکر است که گلکسی S21 FE در 2 مدل مختلف عرضه شده و بسته به منطقه بازار هدف از یکی از 2 تراشه اسنپ‌دراگون 888 یا اگزینوس 2100 استفاده می‌کند.

اکنون پایگاه داده دستگاه‌های مورد پشتیبانی گوگل پلی حداقل نشان می‌دهد که دستگاه با شماره مدل SM-G990B2 در واقع همان گلکسی S21 FE 5G است. این پدیده کلیه گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیشین مبنی بر تلاش سامسونگ برای توسعه نسخه 4G گلکسی S21 FE با یک تراشه ضعیف‌تر را به‌طور کامل رد می‌کند.

با این‌حال اکنون اطلاعات جدیدی پیرامون مشخصات احتمالی ورژن آینده گلکسی S21 FE منتشر شده است. بر این اساس انتظار می‌رود که هندست مذکور مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد. همچنین پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی این اسمارت‌فون از 2 سنسور 12 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی نیز به منظور برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بی‌تردید جالب خواهد بود که ببینیم گوشی با شماره مدل SM-G990B2 از چه ویژگی‌هایی برخوردار بوده و چه امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش