شایعه شده است که سامسونگ گلکسی watch 5 پرو با باتری بزرگ عرضه می شود

خانواده گلکسی واچ 4 سامسونگ از ساعت‌های هوشمند شگفت‌انگیز با تنها یک نقطه ضعف بزرگ تشکیل شده اند: عمر باتری. به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای کاملاً از این موضوع آگاه است، زیرا قبلاً شایعه‌ای شنیده‌ایم مبنی بر اینکه دستگاه‌های نسل Watch5 باتری‌های بزرگ‌تری خواهند داشت.

 

اما اکنون این طرح پررنگ تر شده است، زیرا شایعه جدیدی امروز می گوید که باید منتظر یک Watch5 Pro جدیدتر و درجه یکتر باشیم که در اواخر امسال بالاتر از Watch5 و Watch5 Classic در فهرست سامسونگ قرار می گیرد.

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو با باتری بزرگ عرضه می شود
و گفته می شود که این گلکسی واچ 5 پرو با باتری عظیم 572 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. برای بیان این موضوع، بزرگترین مدل های Galaxy Watch4/Classic دارای سلول 361 میلی آمپر ساعتی هستند. بنابراین، این ظرفیت تقریباً 60٪ بیشتر خواهد بود، که احتمالاً همچنان عمر باتری کمتر از دو روز را برای کاربران پرمصرف خواهد داشت. گفته می‌شود، کسانی که همه ویژگی‌ها را روشن نمی‌کنند، ممکن است با چنین تنظیماتی واقعاً 48 ساعت استفاده از آن را پشت سر بگذارند، و این هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

و با این حال، هشدارهایی وجود دارد که باید در نظر گرفت. اول از همه، این احتمالاً با قیمتی حتی بالاتر از Galaxy Watch4 Classic 46mm عرضه خواهد شد که خود ارزان نبود. در مرحله بعد، تنها چیزی که در حال حاضر داریم یک شایعه تایید نشده است، اگرچه شماره مدل Watch5 Pro ادعایی (SM-R925) در یک گواهینامه کره ای نشان داده شده است.

این تنها به این معنی است که دستگاه سامسونگ با چنین شماره مدلی در حال ساخت است، و چون با R شروع می شود، می دانیم که یک دستگاه پوشیدنی است. هنوز جزئیات دیگری منتشر نشده است و حتی منابع ادعا شده برای این شایعه ادعا کرده اند که 100٪ "تأیید" نشده است که واچ 5 پرو واقعاً عرضه شود - سامسونگ همچنان می تواند پروژه را لغو کند. امیدواریم که این اتفاق نیفتد، و همچنین امیدواریم که خانواده Watch5 با تجهیزات بهتری نسبت به دستگاه های Watch4 عرضه شود.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش