طراحی سامسونگ گلکسی M13 5G از طریق تصاویر لورفته فاش شد

سامسونگ در فوریه گذشته از گلکسی M12 رونمایی کرد و انتظار می‌رود به زودی گلکسی M13 5G را معرفی کند، زیرا ظاهراً این گوشی هوشمند در ماه گذشته در هند تولید شد. در حالی که منتظر جزئیات بیشتر سامسونگ در مورد گلکسی M13 5G هستیم، تصاویر فاش شده آن (احتمالاً از واحد تولید می‌آیند) ایده‌ای از ظاهر این گوشی هوشمند به ما می‌دهند.

می بینید که پنل پشتی Samsung Galaxy M13 5G دارای سه سوراخ است - دو سوراخ بزرگ برای دوربین و دیگری کوچکتر احتمالاً برای نور فلاش است. این تعجب آور است زیرا انواع هندی و بین المللی گلکسی M12 دارای  دوربین چهارگانه هستند.

Samsung Galaxy M13 5GSamsung Galaxy M13 5GSamsung Galaxy M13 5GSamsung Galaxy M13 5G

همانطور که گفته شد، مانند گلکسی ام12، M13 5G نیز دارای اسلات سیم کارت در قاب سمت چپ خود است، با دکمه تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست.دکمه دومی هم می تواند یک خواننده اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک باشد.

گلکسی M13 5G دارای یک پورت USB-C در پایین است که توسط یک بلندگو به آن متصل شده است و گوشی هوشمند می تواند بدنه پلی کربنات داشته باشد. یکی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط منبع نشان می دهد که M13 5G دارای نام مدل SM-M135F است.

​ [کلیک و کشیدن برای جابجایی] طراحی سامسونگ گلکسی M13 5G از طریق تصاویر فاش شده فاش شد ​

جزئیات بیشتر در مورد Samsung Galaxy M13 5G در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش