کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ در آینده قادر به تعمیر هندست خود خواهند بود

سامسونگ در کنار اپل محبوب‌ترین برند تولیدکننده اسمارت‌فون در ایالات‌متحده به‌شمار می‌رود. بنابراین شنیدن این خبر که اکنون کاربران تولیدات هر 2 کمپانی شخصا قادر به تعمیر گجت‌های خود خواهند بود؛ امری مسرت‌بخش برای آنها محسوب می‌شود. غول کوپرتینویی پیش‌تر با رونمایی از یک برنامه ابتکاری، امکان تعمیر دستگاه‌های اپلی را در اختیار کاربران خود قرار داد.

سامسونگ در راستای اجرای قانون اعطای حق تعمیر دستگاه به کاربران با شرکت iFixit همکاری نموده و از عرضه قطعات قابل تعویض توسط کاربران برای محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های پیش‌تر عرضه شده خود خبر داده است. این دستگاه‌ها شامل خانواده گلکسی S21، گلکسی S20 و تبلت‌ گلکسی تب S7 پلاس هستند.

سامسونگ اعلام کرده که از تابستان امسال با همکاری تیم IFIXIT؛ بزرگ‌ترین انجمن تعمیرات در آمریکا اقدام به عرضه قطعات اصلی، ابزارهای تعمیر و راهنمای تصویری و گام به گام تعمیرات برای دستگاه‌های فوق خواهد کرد.

در ابتدا iFixit ابزارها و راهنماهای لازم را ارائه نموده و سامسونگ نیز مجموعه نمایشگرهای اصلی (همراه با باتری‌های یکپارچه)، گلس پشتی و درگاه‌های شارژ را تامین خواهد کرد. اما در ادامه این برنامه قطعات بیش‌تر و دستگاه‌های متنوع‌تری را تحت پوشش قرار خواهد داد. قطعات یا ادوات تعویضی و معیوب احتمالا به منظور اجرای فرآیند بازیافت مسئولانه به سامسونگ بازگردانده خواهند شد؛ چرا که ایده پشت پرده این برنامه نه‌تنها جلب رضایت آژانس‌های رگولاتوری مجری دستورالعمل‌های اقتصادی و حامیان قانون حق تعمیر است؛ بلکه به گفته رامون گرگوری؛ معاون ارشد واحد حمایت از مشتریان در سامسونگ الکترونیکس آمریکا این برنامه در راستای افزایش طول عمر محصولات سامسونگ و خلق تجربه مراقبتی برتر، راهکارهای بیش‌تری را پیش روی مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

رامون گرگوری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: “پایداری رکن اصلی ماموریت سامسونگ از محصولات آن گرفته تا شیوه‌ها و روش‌های عملیاتی مورد استفاده این شرکت است. سامسونگ علاوه بر ارائه خدمات مراقبتی، امکان بازیافت فناوری‌های غیرقابل استفاده در بیش از 1700 مرکز سیار در سراسر آمریکا را فراهم نموده است. این شرکت از سال 2009 به بعد موفق به بازیافت یا تغییر کاربری زباله‌های الکترونیکی با ارزش 1.2 میلیارد پوند در خاک آمریکا شده است. سامسونگ از مردم دعوت می‌کند تا به منظور ایجاد تغییرات روزمره با تاثیرات معنادار با این شرکت همکاری نمایند

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش