سامسونگ گلکسی F13 با تراشه اگزینوس 850 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ به‌زودی از مدل جانشین اسمارت‌فون گلکسی F12 رونمایی خواهد کرد. این هندست با نام تجاری احتمالی گلکسی F13 و شماره مدل SM-E135F در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

گلکسی F13 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 157 و 587 را کسب کرده است. بی‌تردید با نزدیک شدن به موعد عرضه رسمی این محصول، ارقام پیش‌تر اعلام شده نیز افزایش خواهند یافت.

وبسایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون همانند مدل نسل قبلی خود یعنی گلکسی F12 از تراشه اگزینوس 850 بهره خواهد برد. همچنین هندست جدید احتمالا مجهز به 4 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل اندروید 12 همراه با رابط کاربری One UI 4.0 را اجرا خواهد کرد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها گلکسی F13 ورژن ری‌برند شده گلکسی A13 به‌شمار خواهد رفت. این موضوع بدان معناست که هندست جدید سری F احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی خواهد بود.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش