اپل آپدیتiOS 15.4.1 و iPadOS 15.4.1 را برای رفع مشکلات تخلیه باتری منتشر کرد.

امروز اپل سری جدیدی از به روزرسانی های نرم افزاری را برای دستگاه های تلفن همراه خود منتشر می کند. این شامل iOS 15.4.1 برای همه آیفون‌های پشتیبانی‌شده، و همچنین iPadOS 15.4.1 برای همه تبلت‌های پشتیبانی‌شده است. با توجه به مقدار افزایش اعداد، این نسخه ،با تغییرات جزئی،تقریبا هیچ ویژگی جدیدی به همراه ندارد.

با این حال، به یقین برای اکثر مردم عمر باتری بسیار دارای اهمیت است. دلیل آن این است که توضیحات مربوطه ذکر می‌کنند که با نصب این به‌روزرسانی، iPhone یا iPad شما مشکلات تخلیه باتری را که ظاهراً با انتشار iOS 15.4 چند هفته پیش به وجود آمده بود را برطرف می‌کند.

به‌علاوه، برای دستگاه‌های بریل که هنگام پیمایش متن یا نمایش یک هشدار پاسخگو نمی‌شوند، و برای دستگاه‌های شنوایی «ساخته‌شده برای آیفون» که ارتباط خود را با برخی از برنامه‌های شخص ثالث قطع می‌کنند، راه‌حل ارائه شده. همچنین ممکن است رفع باگ‌های دیگر، بدون ذکر نام و بهبود عملکردهای مختلف نیز وجود داشته باشد، اما واضح است که موضوع اصلی اینجا در مورد رفع مشکل تخلیه باتری است.

بنابراین اگر به نظر می‌رسید که آیفون یا آی‌پد شما بعد از به‌روزرسانی iOS یا iPadOS 15.4 واقعا گرسنه است، بهتر است به تنظیمات بروید و iOS 15.4.1 یا iPadOS 15.4.1 را در اسرع وقت نصب کنید.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش