به‌روزرسانی جدیدOne UI 4.1 در Galaxy S20 FE 5G و Galaxy Fold

سامسونگ زمانی که One UI 4 را بر اساس اندروید 12 منتشر کرد، ما را به انتشار بی‌شمار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری از چپ و راست عادت داد، اما ماه‌ها گذشت و اکنون آپدیت درخشان جدید، One UI 4.1 می‌باشد که با سری S22 معرفی شد. این شرکت کره‌ای به‌روزرسانی‌های زیادی را در آخرین نسخه رابط کاربری‌اش ،برای دستگاه‌های قدیمی‌تر خود منتشر کرده است و امروز دو مورد دیگر را برای اضافه کردن به لیست داریم.

ما در مورد Galaxy S20 FE 5G و Galaxy Fold اوریجینال صحبت می کنیم. S20 FE 5G در حال حاضر به روز رسانی One UI 4.1 را در لهستان دریافت می کند، اما باید به زودی آن را به سایر کشورهای اروپایی نیز عرضه کند. نسخه جدید سیستم عامل G781BXXU4FVC2 نام دارد و شامل پچ امنیتی مارس 2022 است که بیش از 50 آسیب پذیری را برطرف می کند. نیازی به گفتن نیست که احتمالاً این یکی باید در اسرع وقت نصب شود.

Samsung Galaxy S20 FE

گلکسی فولد اوریجینال 2019 نیز با به‌روزرسانی One UI 4.1 که اکنون در فرانسه برای مدل 4G و در بریتانیا برای 5G ، فراهم شده است. شماره ساخت جدید F90xxXXU6HVC6 است، که در آن "xx" بسته به مدلی که دارید متفاوت است. مانند مورد Galaxy S20 FE، برای Fold اوریجینال نیز نرم افزار جدید احتمالا در روزها و هفته های بعد به سایر کشورهای اروپایی گسترش یابد.

اگر یکی از این سه مدل گوشی (S20 FE 5G، Fold 4G یا Fold 5G) را دارید و در یکی از کشورهای فوق الذکر هستید و اعلانی دریافت نکرده‌اید، البته می توانید با مراجعه به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار، به صورت دستی آپدیت جدید را بررسی کنید.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش