آیفون 14 پرو در رندرهایی با طراحی قرص و سوراخ به جای ناچ، به تصویر کشیده شده است

حدود یک هفته پیش راس یانگ از DSCC، جدول زمانی را برای کنار گذاشتن بریدگی در آیفون‌ها به اشتراک گذاشت. طبق آن، مدل‌های وانیلی آیفون 14 امسال آن را حفظ خواهند کرد، در حالی که آیفون 14 پرو به طراحی «قرص + سوراخ» تغییر می‌کند.

رندرهای مبتنی بر CAD از iPhone 14 Pro دقیقاً همین طراحی را نشان می‌دهند - ماژول Face ID (که به یک امیتر و یک دوربین IR نیاز دارد) در قرص گسترده‌تر قرار می‌گیرد، در حالی که دوربین سلفی منفرد در یک سوراخ پانچ دایره‌ای قرار می‌گیرد. در بالا و کنار آن پیکسل‌های فعال وجود دارد که فضای بیشتری را در ردیف وضعیت در بالا آزاد می‌کند.


Apple iPhone 14 Pro (رندرهای مبتنی بر CAD)

صحبت هایی وجود دارد که سیستم Face ID به زیر نمایشگر منتقل می شود و تنها سوراخ پانچ دوربین باقی می ماند. با این حال، برخی از تحلیلگران فکر نمی کنند این طرح برای امسال آماده شود و به نظر می رسد این رندرها طرح "قرص + سوراخ" را تایید می کنند. توجه داشته باشید که ما هنوز چند ماه با تولید انبوه سری آیفون 14 فاصله داریم، بنابراین این رندرها به احتمال زیاد یک نمونه اولیه را نشان می دهند تا طراحی نهایی.


چند نکته دیگر که باید در رندرها به آن توجه کنید - بله، یک پورت Lighting در پایین و بله، یک اسلات کارت در کناره وجود دارد. هر سال شایعات زیادی دریافت می کنیم که می گویند آیفون بعدی از USB-C استفاده می کند یا سیم ها را به طور کلی رها می کند یا حتی سیم کارت فیزیکی را به نفع eSIM کنار می گذارد.

 

شایعات معتبرتر نشان می دهد که امسال شکاف گسترده ای بین مدل های وانیلی و حرفه ای وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که 14 Pro دو ناچ را کنار بگذارد و گوشی‌های وانیلی تا سال 2024 از آن استفاده نخواهند کرد.

سایر تفاوت‌های مورد انتظار برای امسال عبارتند از Prosupgrading به چیپست Apple A16 (در حالی که مدل‌های وانیلی به A15 فعلی پایبند هستند)، حرفه‌ای‌ها ممکن است دوربین‌های 48 مگاپیکسلی داشته باشند، ProMotion (یعنی 120 هرتز) در تلفن‌های وانیلی بعید است و ممکن است وجود داشته باشد. بیشتر باش. باز هم، برای ظهور طرح نهایی خیلی زود است، بنابراین اینها را به عنوان «شاید» در نظر بگیرید نه «مسلما».

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش