امکان تغییر ای میل اپل آی دی در آپدیت iOS 18.1 ارائه شد

آپدیت iOS 18.1 شامل برخی بهبودهای جزئی برای آیفون‌های قدیمی و البته برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence برای آیفون‌های کم تعداد واجد شرایط است. در این بین یک ویژگی مفید نیز دارد که برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که امکان تغییر ای میل اپل آی دی در آپدیت iOS 18.1 ارائه شده است.

 

امکان تغییر ای میل اپل آی دی در آپدیت iOS 18.1 ارائه شد

 

امکان تغییر ای میل اپل آی دی در آپدیت iOS 18.1
به‌روزرسانی iOS 18.1 بالاخره به کاربران آیفون اجازه می‌دهد آدرس ایمیل اصلی خود را مستقیماً از روی آیفون خود تغییر دهند. این تغییر شامل اپل‌آی‌دی‌ هایی است که دارای آدرس ایمیل iCloud.com، mac.com یا me.com هستند. این تغییر یک بهبود قابل توجه از سیاست قبلی اپل است و به کاربران انعطاف بیشتری در مدیریت حساب اپل خود می دهد.

قبل از آپدیت iOS 18.1، تغییر آدرس ایمیل اصلی iCloud شما امکان پذیر نبود. اگر از انتخاب اولیه خود پشیمان شده بودید یا دیگر نمی‌خواستید از آن ای‌میل استفاده کنید، با همان انتخاب اولیه گیر افتاده بودید! تنها راه حل این بود که آدرس های ایمیل “نام مستعار” را ایجاد کنید که برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، ایمیل اصلی شما بدون تغییر باقی می‌ماند و در شرایط خاص قابل مشاهده بود.

 

 

با آپدیت جدید، اپل این روند را ساده کرده است. کاربران اکنون می‌توانند آدرس ایمیل اصلی مرتبط با حساب اپل یا Apple ID خود را تغییر دهند. پس از تغییر آن، می توانید از آدرس جدید یا آدرس قبلی برای ورود استفاده کنید. این کار دردسر قبلی برای حذف ایمیل قدیمی و تأیید مجدد هویت خود برای انتخاب ایمیل جدید را از بین می برد.

این تغییر به ویژه برای کاربری مفید است که در ابتدا اپل آی‌دی با آدرس @icloud.com، @mac.com یا @me.com را انتخاب کرده و دیگر نمی‌خواهد از آن استفاده کند.

نظر شما درباره این انعطاف اپل در سیاست‌های خشک قبلی‌ش چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش