مونتاژ قطعات آیفون 16 در کشور جدید!!!

پنل جلویی آیفون ۱۶

 

طبق گزارشی‌ها، اپل گوشی آیفون ۱۶ را به‌طور همزمان در برزیل، چین و هند مونتاژ می‌کند.

 

پیش‌فروش آیفون ۱۶ آغاز شده است و این گوشی هوشمند از روز جمعه، ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) دردسترس خریداران قرار می‌گیرد. طبق گزارش‌های قبلی می‌دانیم اپل آیفون‌های جدید را همزمان در چین و هند نیز مونتاژ خواهد کرد و اکنون گفته می‌شود برزیل به جمع کشورهای میزبان خط تولید آیفون ۱۶ اضافه شده است.

بر اساس گزارش MacMagazine، اسناد تنظیم مقررات آیفون ۱۶ در برزیل تأیید می‌کند که این گوشی هوشمند درحال‌حاضر در سه کشور برزیل، چین و هند مونتاژ می‌شود. مونتاژ آیفون ۱۶ در برزیل در کارخانه‌ی فاکسکان واقع در سائوپائولو انجام می‌شود.

این اولین‌بار است که اپل از همان ابتدای عرضه‌ی مدل جدید آیفون، این دستگاه را در برزیل مونتاژ می‌کند. غول فناوری اهل کوپرتینو قبلاً از تأسیسات خود در کشور مذکور برای مونتاژ مدل‌های قدیمی‌تر گوشی آیفون استفاده کرده بود. ظاهرا درحال‌حاضر فقط مدل پایه‌ی آیفون ۱۶ در برزیل مونتاژ خواهد شد و مدل‌های گران‌تر همچنان از چین وارد می‌شوند.

اپل سال گذشته برای اولین‌بار آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را همزمان با چین در هند نیز تولید کرد. این شرکت با مونتاژ گوشی‌های هوشمند در کشورهای مختلف، علاوه‌بر بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی، برای تولید و توزیع محصولاتش به‌دنبال کاهش وابستگی خود به چین است.

مونتاژ آیفون در کشورهای مختلف به اپل کمک می‌کند مدل‌های جدید این گوشی را سریع‌تر به بازار این کشورها عرضه کند. قبلاً عرضه‌ی آیفون‌های جدید در برزیل حدود یک ماه طول می‌کشید، اما این‌بار سری آیفون ۱۶ فقط یک‌هفته پس از عرضه‌ی جهانی در این کشور دردسترس قرار خواهند گرفت.

قیمت گوشی آیفون ۱۶ در ایالات‌متحده از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود و قیمت آیفون ۱۶ پرو نیز از ۹۹۹ دلار شروع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش