هواوی میت XT رسماً معرفی شد: اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا و نمایشگر سه بخشی

کمی بیش از گذشت 12 ساعت از رویداد معرفی سری iPhone 16 اپل، هواوی نوآورانه‌ترین گوشی هوشمند سالیان اخیر را به‌صورت رسمی معرفی کرد. هواوی میت XT Ultimate Design که به‌عنوان اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا و نمایشگر سه تکه شناخته می‌شود، می‌تواند در قامت یک تبلت با اندازه کامل بازشده و همچنین با تاشدن به یک گوشی هوشمند عادی تبدیل شود.

 

هواوی میت XT
Huawei Mate XT دارای نمایشگر 10.2 اینچی با وضوح 3K و نسبت‌تصویر 16:11 است که بزرگترین پنل تاشو در یک گوشی هوشمند به‌شمار می‌رود. همچنین می‌توانید از این گوشی در اندازه نمایشگرهای 6.4 و 7.9 اینچی به‌ترتیب در حالت‌های دو و یک بار تاشدن نیز استفاده کنید.

 

 

مشخصات نمایشگر این دستگاه شامل یک پنل OLED با رفرش‌ریت متغیر 120 هرتز ​​LTPO، حداکثر نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 1440 هرتز است. پنل نمایشگر همچنین توسط UTG (شیشه فوق نازک) محافظت می‌شود.

 

حالت کاملاً تاشده: 156.7 میلی‌متر (طول) × 73.5 میلی‌متر (عرض) × 12.8 میلی‌متر (ضخامت)

حالت نیمه باز: 156.7 میلی‌متر (طول) × 143 میلی‌متر (عرض) × 7.45 میلی‌متر / 4.75 میلی‌متر (ضخامت)

حالت کاملاً باز شده: 156.7 میلی‌متر (طول) × 219 میلی‌متر (عرض) × 3.6 میلی‌متر / 3.6 میلی‌متر / 4.75 میلی‌متر (ضخامت)

 

وزن دستگاه تنها 238 گرم است که همچنان سبک و خوش‌دست می‌باشد. طراحی پشتی گوشی نیز دارای روکش چرم طبیعی در رنگ‌های قرمز و مشکی است.

 

جزئیات تراشه این دستگاه هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده، اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، می‌گوییم که Kirin 9010 است، همان چیپستی که در پرچمداران سری Pura 70 استفاده شده است. این گوشی دارای باتری‌های بسیار باریکی است که در قسمت پشتی هر پارتیشن تاشو نصب شده است. درمجموع ظرفیت باتری به 5600 میلی‌آمپرساعت می‌رسد و می‌توان آن را با یک شارژر سیمی 66 واتی شارژ کرد. این گوشی شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 7.5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش