حسگر دوربین تله‌فوتو سری آیفون 16 پرو اپل توسط ال‌جی تولید خواهد شد

شرکت LG Innotek مسئولیت عرضه اولیه سنسورهای دوربین تله‌فوتو برای گوشی‌های سری آیفون 16 پرو را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس گزارشی که توسط وبسایت کره‌ای The Elec منتشر شده است؛ کمپانی کره‌ای تولیدکننده قطعات، سفارش کامل تامین اولین مجموعه از ماژول‌های زوم تاشو را دریافت کرده است. بعلاوه محرک OIS با همکاری شرکت Jahwa Electronics ارائه خواهد شد.

اولین سفارش سنسورهای دوربین تله‌فوتو برای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس بیش از نیمی از آنها را تشکیل می‌دهد. برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این رقم تقریبا 70 درصد کل سفارش‌های پیش‌بینی شده محسوب می‌شود.

بقیه حسگرها در 3 ماهه چهارم سال 2024 توسط شرکت‌های فاکسکان و Cowell ساخته خواهند شد. این کار در راستای تلاش‌های اپل برای کاهش میانگین هزینه پرداختی خود انجام می‌شود. در سال گذشته نیز LG Innotek تنها ارائه‌دهنده ماژول دوربین برای آیفون 15 پرو مکس به‌شمار می‌رفت.

بر اساس گزارش‌ها انتظار می‌رفت که امسال شرکت شارپ نیز به این مجموعه اضافه شود؛ اما شرکت ژاپنی از معادلات کنار گذاشته شد. امسال هر دو مدل آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از ماژول Tetraprism با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری بهره‌مند خواهند شد.

 

 

آیفون 15 پرو مکس اپل از دوربین Tetraprism با بزرگنمایی 5 برابری استفاده می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش