سامسونگ گلکسی S25 اولترا با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود

پکیج باتری که احتمالا در گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S25 اولترا به‌کارگیری خواهد شد؛ اخیرا موفق به دریافت گواهینامه از یک آژانس رگولاتوری در کشور چین شده است. این باتری از شناسه‌های EB-BS938ABY و EB-BS938ABE بهره گرفته و اخیرا در پایگاه داده 3C رویت شده است.

با توجه به اینکه ورژن اروپایی گلکسی S24 اولترا از شماره مدل SM-S928B استفاده می‌کند؛ لذا شناسه S938 صرفا می‌تواند به مدل جانشین آن یعنی گلکسی S25 اولترا‌ اشاره نماید. بعلاوه باتری‌های جایگزین گلکسی S24 اولترا با شناسه‌های EB-BS928ABY و EB-BS928ABE شناخته می‌شوند. بنابراین شماره مدل EB-BS938ABY صرفا می‌تواند به باتری مورد استفاده در گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا اشاره داشته باشد.

از آنجا که گوشی‌های هوشمند پیش از صادرات به کشور چین بایستی گواهینامه اجباری 3C را دریافت نمایند؛ لذا ورود باتری مورد استفاده در گلکسی S25 اولترا به پایگاه داده 3C بدان معناست این باتری موفق به دریافت گواهینامه کیفیت و ایمنی محصول شده است. این گواهینامه به تائیدیه FCC در ایالات‌متحده و CE در اروپا شباهت دارد.

متاسفانه گواهینامه 3C نشان می‌دهد که ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی S25 اولترا نسبت به مدل نسل قبلی این گوشی پرچمدار بدون تغییر باقی خواهد ماند. باتری EB-BS928ABY موجود در گوشی گلکسی S24 اولترا دارای ظرفیت نامی 4855 میلی‌آمپرساعت است. این ظرفیت دقیقا در گواهینامه صادر شده برای گوشی گلکسی S25 اولترا که توسط وبسایت 91mobiles کشف شده است نیز به چشم می‌خورد.

 

گلکسی S24 اولترا با وجود باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خود از شارژدهی چشمگیری برخوردار نیست؛ بنابراین هرگونه پیشرفت در شارژدهی باتری گلکسی S25 اولترا بایستی از افزایش راندمان مصرف انرژی توسط نمایشگر و تراشه و نه افزایش ظرفیت باتری ناشی شود.

عرضه گلکسی S25 اولترا با باتری مشابه مدل نسل قبلی احتمالا بدان معناست که شایعه عرضه پرچمدار جدید با بدنه باریک‌تر محقق خواهد شد. در هر صورت چنان‌چه سامسونگ گوشی پرچمدار سال 2025 خود را با طراحی نازک‌تر و ظاهری ظریف‌تر عرضه نماید؛ در این‌صورت احتمالا به فضای کافی برای به‌کارگیری باتری بزرگ‌تر دسترسی نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش