گوشی‌های سری گلکسی S26 سامسونگ با الگوی نامگذاری جدیدی عرضه خواهند شد

ظاهرا کاربران اینترنت به الگوی نامگذاری گوشی‌های هوشمند جدید گوگل علاقه چندانی ندارند؛ حتی اگر این شیوه نامگذاری منطقی قلمداد شود. سری پیکسل 9 شامل یک مدل معمولی با ضعیف‌ترین مشخصات فنی است. دو مدل پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL از اندازه مشابهی برخوردار هستند. آخرین مدل نیز پیکسل 9 پرو فولد نامگذاری شده است؛ دستگاهی که با توجه به برچسب قیمتی، عدم به‌کارگیری پسوند “پرو” در نام آن غیرمنطقی بود.

اکنون برخی شایعات نشان می‌دهند که سامسونگ نیز احتمالا در آینده مسیر مشابهی را دنبال خواهد کرد. چنین رویکردی احتمالا به مذاق برخی کاربران خوش نخواهد آمد.

یک افشاگر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X ادعا کرده که گوشی گلکسی S26 اولترا احتمالا تحت این نام به بازار عرضه نخواهد شد. در عوض سامسونگ برای تاکید بر وجود قلم S Pen داخلی احتمالا از نام تجاری گلکسی S26 نوت استفاده خواهد کرد.

اما این تمام ماجرا نیست؛ چرا که گلکسی S26 پلاس نیز احتمالا با نام گلکسی S26 پرو در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره به روند عرضه مدل‌های پرو در بازار پی برده و در حال حاضر جای این کلمه در نامگذاری خانواده گوشی‌های هوشمند این شرکت خالی است.

 

این فرضیه بر پایه شایعات اولیه مطرح شده است؛ بنابراین نبایستی آن‌را چندان جدی گرفت. در این میان حتی برخی شایعات از تصمیم سامسونگ برای تغییر نام تجاری گلکسی S حکایت دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش