گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ رسما معرفی شد: قیمت زیر ۷۵۰ دلار

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ رسما معرفی شد: قیمت زیر ۷۵۰ دلار

 

هواوی یکی از پیشروترین برندها در زمینه تولید تجاری گوشی‌های تاشو است. این برند چینی هر چند با تحریم‌های فلج‌کننده‌ای روبه‌رو است اما دست از کار نکشیده و محصولات جالبی ارائه می‌کند. به تازگی گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ رسما معرفی شد که قیمت زیر ۷۵۰ دلاری آن می‌تواند وسوسه کننده باشد.


گوشی تاشو ارزان هواوی نوا فلیپ
محصولات سری Nova هواوی را می‌توان میان‌رده‌های رو به بالای آن دانست. در اقتصادی‌سازی فرم‌فکتور گوشی‌های تاشو آن‌ها تصمیم گرفته‌اند اولین گوشی تاشو اقتصادی خود را در همین سری و با نام Nova Flip عرضه کنند.

 

هواوی نوا فلیپ

 

در حالی که نوا فلیپ در درجه اول به عنوان یک گوشی برای علاقه‌مندان به مد و فش تبلیغ می شود، دارای سخت افزار قابل توجهی از جمله مکانیزم لولای قطره ای است.

این لولا تست های دقیق SGS سوئیس را پشت سر گذاشته و گواهی دارد که می‌گوید تا 1.2 میلیون بار باز و بسته شدن مشکلی برای آن پیش نمی‌آورد.

 

 

ضخامت گوشی تاشو Huawei Nova Flip در حالت باز شده تنها 6.88 میلی متر بوده و وزن آن 195 گرم است.

یک صفحه نمایش بیرونی مربعی 2.14 اینچی از نوع OLED خواهید داشت که دقیقاً در کنار دوربین اصلی دوگانه قرار می‌گیرد. در داخل یک پنل OLED LTPO در اندازه 6.94 اینچی با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 1-120 هرتز قرار دارد.

صفحه نمایش بیرونی به عنوان منظره‌یاب برای دوربین اصلی عمل می‌کند و همچنین می‌تواند برخی از نرم افزارهای هواوی مانند آب و هوا، موسیقی و تقویم را اجرا کند.

 

 

دوربین‌های این گوشی تاشو ارزان هواوی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور RYYB در اندازه 1/1.56 اینچی و دیافراگم F/1.9 است که در کنار یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. برای مصارف سلفی شما یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را درون سوراخ نمایشگر داخلی دارید.

هواوی مدل تراشه یا میزان حافظه رم رم نوا فلیپ را اعلام نکرده است، اما لیست قبلی Geekbench نشان می‌داد که این گوشی از تراشه Kirin 8000 استفاده می‌کند. تراشه‌ای که احتمالا در هواوی نوا 12 و 12 پرو نیز حضور دارد.

 

 

 

خش نرم افزار میزبان سیستم عامل HarmonyOS 4.2 است که چندین ویژگی هوش مصنوعی از جمله ابزار حذف سوژه، انتخاب متن از تصاویر و تولید تصویر را ارائه می دهد. نوا فلیپ همچنین به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 66 واتی مجهز شده است.

قیمت هواوی نوا فلیپ چقدر است؟
هواوی نوا فلیپ در رنگ‌های سبز، صورتی، سفید و مشکی عرضه می‌شود. مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن در چین معادل ۷۴۴ دلار خواهد بود، شما می‌توانید مدل‌های ۵۱۲ گیگابایت را با ۷۹۸ و ۱ ترابایت را با قیمت ۹۱۱ دلار خرید.

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش