اپل در تدارک عرضه دو دستگاه تاشو جدید در سال 2026 است

اخیرا شایعات زیادی درباره دستگاه‌های تاشو آینده اپل شنیده شده است. اکنون می‌دانیم که برند آمریکایی سرگرم توسعه یک آیفون تاشو با طراحی صدفی‌شکل و یک دستگاه آیپد/ مک‌بوک هیبریدی با نمایشگر 18.8 اینچی در وضعیت باز شده است.

 

 

آخرین گزارش منتشر شده توسط یک تحلیل‌گر با نام جف پو نشان می‌دهد که آیپد/ مک‌بوک هیبریدی احتمالا به‌عنوان نخستین دستگاه تاشو اپل در سه ماهه دوم سال 2026 عرضه خواهد شد. از سوی دیگر آیفون تاشو در پایان سال 2026 عرضه خواهد شد.

معرفی آیفون تاشو در کنار گوشی‌های سری آیفون 17 چندان دور از ذهن نخواهد بود؛ اما عرضه این محصول به بازار در اواخر سال 2026 آغاز می‌شود. متاسفانه گزارش اخیر به هیچ‌گونه اطلاعات دیگری اشاره نکرده و صرفا بازه زمانی دقیق‌تری را برای معرفی دستگاه‌های تاشو آینده اپل ارائه نموده است.

با این‌حال جف پو بسیار خوش‌بین بوده و بر این باور است که اپل کماکان مطابق با برنامه زمانی موردنظر خود فعالیت می‌کند؛ خصوصا اینکه غول کوپرتینویی برای تامین پنل‌های مورد نیاز آیفون تاشو خود اخیرا قراردادی را منعقد کرده است. با این‌حال احتمالا تا سال 2026 تحولات زیادی روی خواهد داد. بنابراین در حال حاضر از شنیدن اطلاعات فوق نبایستی چندان هیجان‌زده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش