ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس معرفی شدند؛ میان‌رده‌های پرقدرت با باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گواهی IP65

ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس

 

ریلمی گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات رونمایی کرد.

یلمی گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس را در هند معرفی کرد. این محصولات درمقایسه‌با نسل قبلی خود مشخصات فنی قدرتمندتری دارند؛ ازجمله پردازنده‌ی بهبودیافته و سیستم خنک‌کننده‌ی بهتر و دوربین باکیفیت‌تر.

ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس هر دو از نمایشگر ۶٫۷ اینچی خمیده‌ی امولد با وضوح Full HD Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. حاشیه‌های این نمایشگر بسیار باریک است و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بیش از ۲,۱۶۰ هرتز بهره می‌برد.

حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی‌ها به ۲,۰۰۰ نیت می‌رسد و از فناوری Pro-XDR این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند. فناوری مذکور با بهبود گستره‌ی دینامیکی و روشنایی، کیفیت نمایش جلوه‌های بصری را ارتقا می‌دهد. این صفحه‌نمایش از ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و از گوریلا گلس ویکتوس 7i بهره می‌برد.

 

ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس

 

طراحی ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس از آثار هنری کلود مونه الهام گرفته است. این گوشی‌ها در دو نسخه با پنل پشتی شیشه‌ای با رنگ‌های طلایی و بنفش و نیز چرم مصنوعی با رنگ سبز عرضه می‌شوند. ابعاد و وزن این محصولات به‌شرح زیر است:

مدل‌های مجهز به پنل شیشه‌ای: ابعاد ۱۶۱٫۳۴ در ۷۳٫۹۱ در ۸٫۲۳ میلی‌متر و ۱۸۸ گرم برای ریلمی ۱۳ پرو و ۱۹۰ گرم برای ریلمی ۱۳ پرو پلاس
مدل‌های مجهز به پنل پشتی چرم مصنوعی: ابعاد ۱۶۱٫۳۴ در ۷۳٫۹۱ در ۸٫۴۱ میلی‌متر و ۱۸۳٫۵ گرم برای ریلمی ۱۳ پرو و ۱۸۵٫۵ گرم برای ریلمی ۱۳ پرو پلاس

 

ریلمی ۱۳ پرو در دست درحال عکاسی

 

ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس از گواهی IP65 بهره می‌برند؛ بنابراین، دربرابر نفوذ گردوغبار و آب مقاوم هستند. قلب تپنده‌ی هر دو گوشی ریلمی، تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 7s نسل ۲ است که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه می‌شود.

برای خنک نگه‌داشتن دستگاه هنگام استفاده‌های سنگین نیز، سیستم خنک‌کننده‌ای ۹ لایه شامل لوله‌ی خنک‌کننده‌ی مایع (VC) با مساحت ۴,۵۰۰ میلی‌مترمربع و گرافیت ۹,۹۵۳ میلی‌متر مربع در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش