گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 4 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد

گوشی‌های تاشو در چین به سرعت در حال توسعه هستند. این دستگاه‌ها به تدریج باریک‌تر شده و در عین‌حال از تراشه‌های قدرتمندتر، دوربین‌های پیشرفته‌تر و باتری‌های بزرگ‌تر بهره می‌گیرند.

شیائومی میکس فولد 4 به شکل غیرمنتظره‌ای باریک و سبک بوده و به‌طور مستقیم با گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6 و آنر مجیک V3 رقابت می‌کند. این گوشی از نمایشگر اصلی بزرگ‌تر و چهار دوربین پشتی شامل یک لنز پریسکوپی با بزرگنمایی 5 برابری بهره می‌گیرد.

این گوشی 226 گرمی از وزنی مشابه با آنر مجیک V3 برخوردار بوده و تقریبا به همان اندازه ضخامت دارد. ضخامت این دستگاه در وضعیت تا شده و باز شده به‌ترتیب برابر با 9.47 و 4.59 میلی‌متر است. شیائومی از فریم با طراحی خمیده بهره گرفته و طرفین آن در فریم آلومینیومی فرو رفته است.

ساختار داخلی شیائومی میکس فولد 4 دارای فیبر کربن T800H با دوام بالا بوده و به‌طور قابل‌توجهی سبک است. مقاومت این ساختار در برابر ضربه نسبت به شیائومی میکس فولد 3 تقریبا 300 درصد بهبود یافته است. این دستگاه اولین گوشی تاشو شیائومی با گواهینامه IPX8 به‌شمار رفته و تا عمق 1.5 متری آب برای مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب دوام خواهد آورد.

 

 

نمایشگر خارجی شیائومی میکس فولد 4 از یک پنل LTPO OLED با اندازه 6.56 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی تطبیقی در محدوده 1 تا 120 هرتز و نسبت ابعاد 21:9 استفاده می‌کند. نمایشگر اصلی 7.98 اینچی از گلس فوق‌العاده باریک (UTG) ساخته شده و دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی تطبیقی در بازه 1 تا 120 هرتز است.

شیائومی ادعا کرده که هر دو نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 3000 نیتی هستند و هرکدام از آنها از دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی میزبانی می‌کنند. شیائومی میکس فولد 4 همانند رقبای پرچمدار تاشو اخیر خود از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به‌همراه حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

 

شیائومی در بخش دوربین نیز از هیچ منبعی دریغ نکرده است. شیائومی میکس فولد 4 از پیکره‌بندی دوربین چهارگانه با برند لایکا و لنزهای Summilux استفاده می‌کند. دوربین اصلی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و قابلیت OIS است. سنسور پرتره 50 مگاپیکسلی دارای فاصله کانونی معادل 47 میلی‌متر بوده و از بزرگنمایی 2 برابری پشتیبانی می‌کند.

دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی از بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری پشتیبانی کرده و دارای لنزی با فاصله کانونی معادل 115 میلی‌متر است. دوربین چهارم در واقع یک ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با فاصله کانونی معادل 15 میلی‌متر است. 

 

 

شیائومی میکس فولد 4 مجهز به رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 بوده و باتری Xiaomi Surge با ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعت از شارژ 67 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند در مدل‌های رنگی مشکی، سفید و آبی روانه بازار می‌شود. مدل پایه این گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 8999 یوان (1237 دلار) قیمت‌گذاری شده است. مدل پیشرفته‌تر با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 9999 یوان (1375 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

پیشرفته‌ترین مدل شیائومی میکس فولد 4 با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز 10999 یوان (1513 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش