گوشی پرچمدار آنر مجیک V3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد

سال گذشته برند آنر با معرفی باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو در جهان موسوم به مجیک V2 هیاهوی فراوانی را به‌راه انداخت. ضخامت این گوشی در هر یک از حالات تا شده و باز شده به‌ترتیب برابر با 9.9 و 4.7 میلی‌متر بود. امروز کمپانی از مدل جانشین این گوشی با نام آنر مجیک V3 رونمایی کرد. دستگاه جدید دارای طراحی باریک‌تر و سبک‌تری بوده و با پیشرفت‌هایی در تمامی عرصه‌ها روانه بازار می‌شود.

ضخامت آنر مجیک V3 در وضعیت تا شده و بدون احتساب برآمدگی دوربین برابر با 9.2 میلی‌متر است. ضخامت گوشی در وضعیت باز شده نیز به 4.35 میلی‌متر می‌رسد. آنر با استفاده از مکانیسم لولای ارتقایافته موفق به کاهش ضخامت گوشی تاشو پرچمدار خود شده است. این لولا تنها 2.84 میلی‌متر ضخامت داشته و در برابر 500 هزار نوبت تا شدن دوام خواهد آورد.

فریم گوشی نیز از آلیاژ آلومینیوم سری 7 ساخته شده است. نکته جالب‌تر اینکه آنر مجیک V3 تنها 226 گرم وزن دارد. بنابراین این گوشی در مقایسه با مدل اخیرا معرفی شده سامسونگ گلکسی زد فولد 6 تقریبا 13 گرم سبک‌تر بوده و وزن آن با گوشی‌های سنتی نظیر مجیک 6 پرو برابری می‌کند. گواهینامه حفاظتی IPX8 در برابر آبخوردگی، نخستین بار برای گوشی‌های تاشو آنر صادر شده است.

 

مجیک V3 مجهز به یک نمایشگر خارجی LTPO با اندازه 6.43 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی متغیر در محدوده 1 تا 120 هرتزی است. نسبت ابعاد 20:9 این نمایشگر به استفاده عمومی و تایپ کردن آسان‌تر متون کمک می‌کند. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش برابر با 2500 نیت بوده و همانند آنر مجیک V2 از ورودی قلم نیز پشتیبانی می‌شود.

 

 

نمایشگر اصلی نیز از نوع LTPO OLED با اندازه 7.92 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، پشتیبانی از نرخ نوسازی تطبیقی در محدوده 1 تا 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1800 نیتی است. آنر از یک حسگر اثرانگشت خازنی بسیار نازک بر روی لبه جانبی گوشی بهره گرفته و این سنسور امکان ثبت سریع‌تر اثرانگشت را فراهم می‌کند.

توان پردازشی آنر مجیک V3 از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 تامین می‌شود. آنر با وجود ارتقاء مشخصات فنی گوشی و کاهش ضخامت آن کماکان موفق به استفاده از سیستم خنک‌کننده مبتنی بر محفظه بخار با اندازه بزرگ‌تر از مدل مجیک V2 شده است.

 

سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 و قابلیت OIS، ماژول پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3.5 برابری و گشودگی دیافراگم f/3.0 و لنز فوق‌عریض 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است. بعلاوه نمایشگرهای خارجی و اصلی، دوربین‌های جلویی 20 مگاپیکسلی را روی خود جای داده‌اند. همچنین آنر وعده داده که امکان پشتیبانی از حالت پرتره Harcourt نیز طی ماه آگوست فراهم خواهد شد.

از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MagicOS 8.0.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 هستیم. همچنین از برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی نظیر Circle to Search و Honor Parallel Space پشتیبانی می‌شود. ویژگی Honor Parallel Space در کنار پشتیبانی از دو سیم‌کارت به کاربران امکان می‌دهد تا نمایشگر اصلی گوشی را تقسیم نموده و در واقع دو گوشی جداگانه با برنامه‌ها و پروفایل‌های خود را در اختیار داشته باشند.

آنر مجیک V3 مجهز به یک باتری سیلیکون کربنی با ظرفیت 5150 میلی‌آمپرساعت بوده و از شارژ 66 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی تاشو در مدل‌های رنگی قرمز، سفید، سبز و مشکی عرضه می‌شود. مدل پایه آنر مجیک V3 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 8999 یوان (1240 دلار) قیمت‌گذاری شده است. پیشرفته‌ترین مدل نیز با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 10999 یوان (1516 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

فروش فراگیر این گوشی در چین از روز 19 جولای (29 تیر ماه) شروع می‌شود؛ اما خبر عرضه آن در بازارهای بین‌المللی هنوز به‌طور رسمی تائید نشده است. آنر تائید کرده که نسخه‌ای از گوشی مجیک V3 با قابلیت اتصال ماهواره‌ای در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش