ماکت گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

ماکت فلزی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

 

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال توسعه نسخه اقتصادی خانواده Galaxy S24 است. با توجه به بازخورد مناسب چند نسل قبلی سری FE سامسونگ، به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها آن را جایگزین سری Galaxy A7n کرده‌اند. امشب ماکت فلزی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفته و نگاهی به طراحی و همچنین ابعاد احتمالی آن به ما می‌دهد.


ماکت فلزی گلکسی S24 FE سامسونگ

 

 

همانطور که در این تصاویر منتسب به ماکت Galaxy S24 FE سامسونگ می‌بینید، طراحی مورد انتظار برای این دستگاه تقریبا همان چیزی است که از دیگر محصولات این برند دیده بودیم.

تقریبا می‌توان گفت که از نظر ظاهری تفاوت خاصی با گلکسی S23 FE نباید داشته باشد. البته تغییر رنگ‌بندی شاید بتواند کمی آن را متمایز کند. موضوع جالب دیگری که در این گزارش توجه ما را به خود جلب کرد، ابعاد احتمالی گلکسی S24 FE است.

 

در این گزارش آمده ابعاد Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالا برابر 162.06 در 77.36 در 8.05 میلی‌متر است. برای یادآوری باید بگویم ابعاد Galaxy S23 FE برابر 158 در 76.5 در 8.2 میلی‌متر است.

با یک مقایسه ساده می‌توان گفت که نسل جدید باید باریکتر، کشیده‌تر و کمی پهن‌تر باشد. مشخص نیست که این تغییرات در طول و عرض به دلیل تغییر اندازه نمایشگر است یا شاید تغییرات دیگری رخ داده باشد. امیدواریم که دلیل اول صحیح باشد چرا که در غیر این صورت باید با حاشیه‌های نمایشگر حتی بزرگتر روبه‌رو شویم.

 

در تصویر بالا خطوطی، تقریبا مشخص می‌کنند که حاشیه نمایشگر باید کجا قرار داشته باشند. با این حال به این صورت نمی‌توان درباره دستگاه نهایی نظر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش