شیائومی عرضه جهانی دو اسپیکر بلوتوث با صدای ۳۶۰ درجه و نورپردازی RGB را آغاز کرد

 

اسپیکرهای بلوتوثی جدید شیائومی با صدای فراگیر ۳۶۰ درجه و نورپردازی RGB راهی بازار بین‌المللی شدند.

 

 

شیائومی در سکوت خبری دو اسپیکر بلوتوثی جدید را به وب‌سایت جهانی خود اضافه کرد. این دو اسپیکر که با نام‌های Bluetooth Speaker و Bluetooth Speaker Mini شناخته می‌شوند، پیش از این تنها برای خرید در چین در دسترس بودند.

 

شیائومی قیمت اسپیکر های جدیدش را برای بازار جهانی اعلام نکرده اما قیمت اسپیکر شیائومی مدل Bluetooth Speaker در چین ۸۰ دلار و قیمت نسخه‌ی مینی ۳۰ دلار است.

 

 

مدل بزرگ‌تر اسپیکر بلوتوثی شیائومی با توان خروجی ۴۰ وات، تجربه‌ای فراگیر از صدا با حداکثر بلندی ۹۳ دسی‌بل را ارائه می‌دهد. این اسپیکر با ترکیب دو توییتر، یک درایور mid-range و دو رادیاتور پسیو به چنین حجم صدایی دست پیدا می‌کند.

 

اسپیکر جدید شیائومی به‌لطف گواهی IP67 در برابر آب‌ و گردوغبار مقاوم است. این محصول از HyperOS Connect برای اتصال به چند دستگاه و پخش استریو پشتیبانی می‌کند و نورپردازی RGB قابل تنظیم دارد. باتری اسپیکر با یک بار شارژ تا ۱۷ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد.

 

مدل مینی اسپیکر بلوتوثی شیائومی، جمع‌وجورتر و برای جابه‌جایی بهتر است. این اسپیکر با ابعاد حدود ۱۰ در ۷ در ۷ سانتی‌متر و وزن ۳۳۰ گرم تقریباً نصفِ برادر بزر‌گ‌ترش وزن دارد.

 

 

برای خروجی صدای فراگیر ۳۶۰ درجه از دو درایور full-range و یک رادیاتور پسیو در مدل مینی استفاده شده و همچنین شارژدهی اسپیکر حدود هشت ساعت است. مدل مینی نیز همچون مدل عادی از HyperOS Connect پشتیبانی می‌کند و گواهی IP67 و نورپردازی RGB دارد.

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش