آپدیت بعدی گلکسی S24 اولترا تغییرات مهمی در دوربین اعمال می‌کند

به‌احتمال زیاد به‌روزرسانی بعدی گلکسی S24 اولترا عملکرد دوربین را بهبود می‌دهد.

 

 

عملکرد دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا در حد‌ پرچم‌داری واقعی است و به‌راحتی می‌توان آن را در فهرست بهترین گوشی های مناسب عکاسی قرار داد؛ اما برخی از کاربران معتقدند که سخت‌افزار دوربین جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ توانایی ثبت عکس‌های باکیفیت‌تری دارد. کره‌ای‌ها به این موضوع توجه و تاکنون چندین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای بهبود عملکرد دوربین منتشر کرده‌اند.

 

به‌گفته‌ی آیس یونیورس، به‌روزرسانی ماه آگوست (مرداد و شهریور) گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا تغییرات مهمی در بخش دوربین ایجاد می‌کند و مشکلات مربوط به HDR، تعادل رنگ سفید، نوردهی، پردازش عکس‌ها و عملکرد زوم در ویدیو‌ها را حل می‌کند.

 

برخی از کاربران بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ معتقدند که عملکرد زوم هیبریدی این دستگاه تا ۱۰ برابر عالی است؛ اما برای سطوح فراتر از زوم ۱۰ برابری مشکلاتی وجود دارد و کیفیت عکس‌های روز و شب در این موقعیت‌ها مطلوب نیست. به‌روزرسانی ماه آینده می‌تواند این مشکل را حل و افراد بیشتری را به خرید گوشی پرچم‌دار سامسونگ ترغیب کند.

 

سامسونگ در گلکسی S24 اولترا به‌جای استفاده از دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی که زوم اپتیکال ۱۰ برابری را برای گلکسی S23 اولترا به‌ارمغان می‌‌آورد، از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش