HMD Skyline با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 با ظاهر گوشی های خاطره انگیز نوکیا لومیا در راه است.

کمپانی HMD روی توسعه دستگاه جدیدی موسوم به Skyline کار می‌کند. این دستگاه به شکل مرموزی به گوشی‌های لومیا شباهت دارد. بر اساس شنیده‌ها این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام خواهد بود؛ موضوعی که در اولین نتایج تست بنچمارک گیک‌بنچ نیز مورد تائید قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، مادربرد گوشی از اسم رمز Tomcat استفاده می‌کند؛ شناسه‌ای که برای سری Skyline مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنوز مشخص نیست که آیا HMD برای این گوشی از نام خرده فروشی Skyline استفاده خواهد کرد یا خیر. با توجه به اطلاعات ثبت شده در وبسایت گیک‌بنچ، این گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید 14 و حافظه رم 8 گیگابایتی خواهد بود.

 

Nokia Lumia 830

 

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که مدلی از این گوشی با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت‌گذاری خرده فروشی 460 یورویی روانه بازار خواهد شد. همچنین نسخه Business Edition نیز با برچسب قیمتی 520 یورویی قابل سفارش خواهد بود.

این گوشی مجهز به یک نمایشگر اولد 120 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، سیستم دوربین سه‌گانه با سنسورهای 108، 8 و 2 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی HMD Skyline از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی نموده و گواهینامه حفاظتی IP67 نیز مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند.

 

 

در عین‌حال HMD روی توسعه دستگاه‌های دیگری نیز کار می‌کند. یکی از این گوشی‌ها HMD Nighthawk نامگذاری شده و با قیمت ارزان‌تر (300 یورو) روانه بازار می‌شود. این گوشی مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است؛ اما از یک تراشه رده پایین‌تر با نام اسنپدراگون 4 نسل 2 بهره می‌گیرد.

گوشی دیگر، HMD Atlas نام دارد. این مدل نیز مجهز به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 است؛ اما دوربین اصلی آن از سنسوری با رزولوشن پایین‌تر (معادل 48 مگاپیکسل) استفاده می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش