گوگل Pixel 9 Pro XL با تراشه Tensor G4 در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد

گوگل Pixel 9 Pro XL با تراشه Tensor G4 در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد

 

چند ماه تا رویداد سالانه گوگل باقی مانده است. رویداد بعدی این غول فناوری در ماه اکتبر (اوایل پاییز) برگزار خواهد شد که در آن، انتظار رونمایی از گوشی های پیکسل و ساعت هوشمند جدید پیکسل واچ را داریم. چند ساعت پیش Pixel 9 گوگل در بنچمارک Geekbench مشاهده شد و هم‌اکنون Pixel 9 Pro XL در میان داده های این بنچمارک ظاهر شده است.

گوگل Pixel 9 Pro XL با ۱۶ گیگابایت رم در راه است 
داده های منتشر شده از سوی گیک‌بنچ، نام Pixel 9 Pro XL را تایید می‌کند. آخرین گوشی با پسوند XL در سری پیکسل ۴ بود. این تلفن هوشمند آینده گوگل دارای تراشه‌ای با چهار هسته ۱.۹۵ گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس ۲.۶۰ گیگاهرتز و هسته اصلی قدرتمند با فرکانس ۳.۱۰ گیگاهرتز است. تمامی این اطلاعات تأیید می‌کنند، که تراشه Tensor G4 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز پیکسل ۹ پرو ایکس ال را بر عهده خواهد داشت. نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده؛ البته انتظار داریم که این دستگاه با پیکربندی های دیگری نیز قابل تهیه باشد. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به‌دست کاربران خواهد رسید.

 

 

مطابق با گزارش منبع، گوگل Pixel 9 Pro XL در تست تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ موفق به کسب امتیاز ۱,۳۷۸ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳,۷۳۲ را ثبت کرده است. اطلاعات مذکور تمام آن چیزی است که بنچمارک Geekbench، درباره این گوشی هوشمند آینده گوگل نشان می‌دهد. این دستگاه در AnTuTu موفق به دریافت امتیاز کلی ۱,۱۷۶,۴۱۰ شده است.

رندر های فاش شده Pixel 9 Pro XL نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند دارای طراحی جعبه‌ای شکل خواهد بود. البته همچنان شاهد حفظ طراحی افقی ماژول دوربین هستیم اما این بار تا گوشه‌ های دستگاه ادامه ندارد. رندر ها، نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند دارای دو دوربین، به علاوه دوربین تله‌فوتو پریسکوپی در قاب پشتی خود خواهد بود. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. سری پیکسل ۹ دارای قابلیت اتصال ماهواره‌ای خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش