با iOS 18 می توانید شعاع فلش آیفون خود را تغییر دهید

با iOS 18 می توانید شعاع فلش آیفون خود را تغییر دهید

 

رویداد WWDC 2024 اپل انبوهی ویژگی‌های جذاب و هیجان انگیز به همراه داشت، از جمله مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی شرکت تحت عنوان «Apple Intelligence». با این حال، چراغ قوه گوشی چیزی است که معمولاً مورد توجه قرار نمی‌گیرد و کمتر کسی انتظار داشت که امسال شاهد ارتقا شعاع فلش آیفون باشیم، آن هم به شکل نرم‌افزاری!

اکنون می‌توانید علاوه بر شدت نور، شعاع فلش آیفون خود را نیز تنظیم کنید!
در کمال تعجب، اپل این بار کمی به عملکرد چراغ قوه توجه کرد. به طور عمده، iOS 18 به کاربران این امکان را می‌دهد که جایگاه دکمه چراغ قوه را روی صفحه قفل تغییر دهند و به کاربران کمک می‌کند تا از روشن کردن تصادفی آن جلوگیری کنند. با این حال، یک ویژگی اضافی دیگر نیز وجود دارد که اپل در رویداد خود به آن اشاره‌ای نکرده است!

به گزارش androidauthority نرم‌افزار بتای توسعه‌دهنده iOS 18 بلافاصله پس از رویداد در دسترس قرار گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود کردن آن از امتحان کردن ویژگی‌های جدید این سیستم عامل لذت ببرند. پس از کمی جست و جو، کاربران متوجه شدند که یک ویژگی جدید و نا‌آشنا در چراغ قوه وجود دارد. مدت‌هاست که می‌توانستیم شدت چراغ قوه را کنترل کنیم

و اکنون با iOS 18، شعاع نور را نیز می‌توانیم کنترل کنیم. این بدان معنی است که شما می‌توانید میزان عریض یا باریک بودن نور را تغییر دهید.

 

iPhone-flashlight's-radius

 

همانطور که می‌بینید، رابط کاربری متفاوت به نظر می‌رسد، و اکنون دو نوار لغزنده برای کنترل شدت و شعاع نور دریافت می‌کنید.

این قابلیت در نوع خود بسیار جالب است، زیرا این ویژگی را هنوز در هیچ گوشی اندرویدی ندیده‌ایم. نسخه بتا iOS 18 در ماه آگوست منتشر می‌شود و نسخه نهایی آن برای پاییز 2024 برنامه ریزی شده است. برای لذت بردن از این ارتقا باید تا زمان منتشر شدن آپدیت صبر کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش